neděle 16. listopadu 2014

Kalendář výzev: týden 4

Vítám vás u dalšího týdne s novými výzvami. Doufám, že se vám nápady pro tento týden budou líbit, pokud vás napadají jiné úkoly, které zakomponovat do výzvy, můžete mi napsat na email mojetelocz@gmail.com, předmět výzvy. :-)
Jelikož minulá výzva byla zaměřená na cvičení, dáme si další týden výzvu se zaměřením na stravování. Doufám, že se zapojíte, stejně jako se cvičením, které podle ohlasů mělo úspěch a líbilo se :-)
Opět, pokud jste tu noví a zajímá vás, o čem tyto výzvy jsou, tak vězte, že rubrika Kalendář výzev se zde objevuje každý týden v neděli v 8 hodin ráno. Záleží čistě na vás, jaké si vyberete nebo zda je budete chtít kombinovat. Pokud se vám některé nebudou hodit či líbit, tak je prostě vynechte, přeskočte nebo si je dejte na jiný den. 
U každého dne máte v závorkách místo pro odškrtávání, pokud byste si chtěly stránku vytisknout. Výzvy tady budou vždy v neděli v 8 hodin ráno, abyste byli vy všichni (i já) na pondělí pěkně přichystaní. 
Bavte se :) N.

Kalendář výzev



4. týden
Pondělí


(  ) den bez pečiva

Úterý

(  ) den bez masa
(jak se cítí vegetariáni? Zkuste to dnes bez masa ☺)
Středa

(  ) den bez sladkostí
(jeden den, to vydržíte)
Čtvrtek

(  ) den bez solení (vyhýbejte se po celý den solničkám ☺)
Pátek

(  ) den se smoothie
(napište do komentářů,
jaké smoothie jste si připravili ☺)
Sobota a neděle

(  ) víkend zdravého hřešení
(je povoleno hřešit, ale zdravě. Upečte, uvařte nebo si
přichystejte oblíbenou dobrotu s použitím
zdravějších ingrediencí)
Výzva na celý týden (  )

(  ) snažte se bez odmlouvání spát minimálně 7 hodin.
Každý den. Pokud vás v noci budí miminko, dožeňte spánek přes den!

***

Kristina/Nikki Kristina Čechová (rubrika "výzvy", "tréninky", "tea talks" a "z mého stolu")
"Nikki" je zakladatelkou stránky Moje tělo. Momentálně na mateřské dovolené. V roce 2012 propadla fitness a zdravému stravování a drží se jí to do teď. Ve volném čase studuje otázky z oblasti cvičení, funkce těla a metody stravování. Vyznavačka HIIT, IF a "clean-eating". Kromě toho ráda peče, háčkuje, fotí, tancuje, sleduje zahraniční blogy a dívá se na seriály.  

13 komentářů:

  1. Tak to se mi mòc líbí a móc se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je super :) Konečně nějaké jiné výzvy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle všecko průběžně zvládám, tak uvidím jak to půjde po sobě. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super :) Jdu do toho! To sladké - mám teď celý týden bez sladkého a bez kafe, zatím se držím, ale je to pokušení, ještě když se z kuchyně line vůně výborného jablíčkového štrůdlu se skořicí :D Pečivo půjde, maso skoro také nejím a smoothie žádný problém :) Jen se chci zeptat - když třeba budu jíst jídlo, které mi připraví mamka a je osolené v průběhu přípravy - také se to počítá? Jinak totiž skoro vůbec nesolím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se moc ovlivnit nedá s tou solí, někdo obědvá třeba v kantýně :) Takže myšleno tím je, vyloženě nedosolovat :)))

      Vymazat
  5. tak to se mi mooc líbí, hlavně sobota a neděle :3 nikdy nepochopím lidi, co dosolují..kolikrát i dříve, než jídlo ochutnají..

    OdpovědětVymazat
  6. Ten den bez sladkého jde protože teď mám měsíc bez sladkého. Nejhorší bude den bez masa. To já si kolikrát dám maso radši, než sladké=)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tenhle týden pro mě až na solničku bude brnkačka :D Pečivo ani sladké nejim, naši jsou vegetariáni, takže maso se u nás doma (bohužel) nevidí, smoothie si dělám docela často a strašně ráda peču zdravý dobroty :D

    OdpovědětVymazat
  8. jupi v pondelok som si ani nevsimla ze nemam pecivo:) ale taky som si nevsimla ze v utery bez masa a mne sa chysta na panvi kureci:) takze prehazuju ut za str a dobieham minulotyzdnovu vyzvu, plank pokoren dnes to bude horsi, bola som chora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to jde přehodit :)) Jsem zvědavá na burpees challenge z minulého týdne :D dnes mi také není dvakrát dobře, šíleně mi tříská hlava. Tak snad to přejde :) Drže se :)

      Vymazat
  9. Smoothie špenáte - pomeranč - banán .. Dáváme si s prckem (rok). Jinak vše pohodička. Jen spánek ani náhodou.. :D Pořád kojíme - a druhý kluk chodí do školy a musím běhat kolem něj taky - a klučík spí jen hodku po obědě už... Ale jsem zvyklá, jednou ho snad doženu.. :D Těším se na hřešení..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to máte stejné jako u nás :D pokud nejdu spát s dětmi, tak se se spánkovým režimem můžu také rozloučit, malá vstává ve 4-5 takže, abych měla nějakých 8 hodin, musím jít už v 8-9 do postele :D nehrozí :D PS: jednou musím ve smoothie vyzkoušet ten špenát. Hlavně, že jsem ho dnes držela v ruce a vzala nakonec jiný salát :D

      Vymazat
    2. No já dávám hodně i s polníčkem - nejmenší si dává se mnou a já do něj pak dávám veškeré zbytky ovoce od snídaně.. :D Šílené - ale aspon neplýtváme.. Vstávání ve 4 je fuj.. Ale co by jsme pro ně neudělaly... :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)