středa 2. dubna 2014

Můj tréninkový kalendář - duben 2014

Bodyrock.tv
Boot Camp Workout #6
Bodyrock.tv Boot Camp Workout #8 + Zuzka Light Zwow 113 (půlka)Bodyrock.tv Boot Camp Workout #9
Bodyrock.tv
Boot Camp Day #10
Bodyrock.tv
Boot Camp Day #11
Bodyrock.tv
Boot Camp Day #12
Combo 15 Min WorkoutvolnoBodyrock.tv
Boot Camp Day #15
Bodyrock.tv
Boot Camp Day #16
Boot Camp Day #17
Bodyrock.tv
Boot Camp Day #18
volno
1.000 Rep Full Body WorkoutBodyrock.tv
Boot Camp Day #21
Bodyrock.tv
Liquid Awesome Workout
Shaun T - Lower FocusvolnoBodyrock.tv
Surprise Your Body Ab + Sweat & Get Lean
Bodyrock.tv
Sexy Sweat Off +
We Skip the Rope And We Like It
Bodyrock.tv
Kill Your Quads Workout
Bodyrock.tv
Cuter Butt - HiitMax #4
volnoBodyrock.tv
Sexy Sweat Off Day 2
volno
volnoZuzka Light
Zwow #8
Zuzka Light
ZCUT Strength Workout 12
Jillian Michaels
One Week Shred Workout 1
volnoBodyrock.tv
Real Time Challenge Day 1
<< Květen 2014 / Březen 2014 >>


Ikonky kalendářních dnů poskytla Veronika

14 komentářů:

  1. Ten boot camp je docela masakr. To máš taky takovou činku???:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Iva: nene, používám dvě normální :)) tahle je drahá jak prase :D a ty dvě udělají stejnou službu :)) Cvičení je masakr, ale po týdnu už to zvládám lépe :)) nejhorší byl W5... :D Jinak to ostatní bylo strašně fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty Tvé tabulkové přehledy jsou super :) asi si podobnou vyrobím v excelu, ať mám přehled.

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzku ani ten Boot Camp neznam, mam jeste hodne velke rezervy a fyzicky tam jeste urco nejsem. Kris, ta bodyrock.tv je za poplatek, nebo jsou videa verejna? Jinak gratuluju k vaze pod 64kg, uz ti skutecne moc nechybi a jsi na svych 62kg, jde ti to fakt pekne!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Miri, děkuju... zítra mám další vážení a měření , tak snad to bude zase o chloupek lepší :) Deko za dekem :D
    Jinak ano, Bodyrock.tv to má zadara, oni jsou placení z reklamy a z prodeje těch svých serepetiček :D Chce to vyzkoušet, vždy je ve videu jedno kolo, záleží čistě na tobě, kolik jich budeš chtít dát :)) podle času, nálady, síly apod. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To musím teda taky zkusit, vidím (čtu) o tom poprvé :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem dnes zkusila taky boot camp w.1, překvapilo mě, jak rychle to uteklo, ale moc si neumím představit, že bych to dala ve dvou, nebo dokonce třech opakováních, možná, kdybych to jela v mírnějším tempu, ale pokud jedu na doraz, tak i těch 30 min. se mi zdá dost. Jak tyto workouty cvičíš ty Nikki? Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak zrovna BootCamp 1 je docela nálož, taky jsem to cvičila jen jednou :))) a necvičila bych to víckrát, ani kdybych na to měla čas upřímně :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, nevíš, čím by se daly nahradit ty její pomůcky? Já totiž nemám ani ten bágl, ani ty hrazdy, ani tu obr činku :D A nevím, čím bych to tak měla nahradit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Justme: ahoj :) já mám pocit, že jsem na to odpovídala už snad 100x :D ale evidentne na jiných místech a ne tady :D prosím tě, taky nic z toho nemám. Místo te velké cinky mám prostě dve v ruce, to je to samé. taky to zvedáš obojí nad hlavu, jen oni to maj spojený tyčkou :))) místo sandbagu to samé. prostě činku. Místo hrazdy to jedu na zemi nebo si nohy nebo ruce opřu o postel, moc to neřeš, oni to tam sami říkaj, že to jde všechno dělat na zemi. Oni to jen používaj, bo jsou za to placeni :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak teda obdiv, koukala jsemna to a je to poradny masakr :D ja ted mam na mesic program ale pak to skusim jestli se odvažim.. držim valečky jde tito krásne :) nato že si po dvou porodech vypadas fakt skvele ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Boot Camp vypadá zajímavě, určitě to v budoucnu vyzkouším, od neděle jedu Insanity a jsem z toho úplně nadšená.....

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki, prosím Ťa, ktorý je ten W5, čo bol najhorší? Ďakujem. e

    OdpovědětVymazat
  14. Evka: byl to tento ze série Boot Camp https://www.youtube.com/watch?v=1DmgbaBZKDI :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)