sobota 29. března 2014

Z deníku Nikki: Fitness zápisník, den 29

Nějak mi ty odpočinky vycházejí pravidelně na den, kdy se obvykle měřím a vážím :D To jen tak mimochodem, dneska je zde poslední měřící den v naší výzvě a já mám z toho ještě před samotným měřením skvělý pocit. Takže finální tabulka, kolik jsem toho zvládla za 4 týdny sundat ☺


Tak jsem moc ráda. Trošku mě mrzí ty paže, tam bych se nezlobila, kdyby to bylo víc :D Ale co, půl cenťák nikdo nepozná. Z ostatních čísel mám radost a jsem ráda, že šly centimetry souměrně do kytek ☺ 
Moje cíle byly splněny vlastně všechny. 


¨
Ta fotka je strašná, ale jako důkazní materiál stačí :D

Myslím, že budu ale nadále válčit se svým pitným režimem, se z toho fakt zblázním, prostě vůbec necítím potřebu pít a 1,5 l je vlastně max, co dám. Nepomáhají ani aplikace v mobilu :D To jsem taky zkoušela, vydržela jsem to dva dny, pak mě to otravovalo, tak jsem vypla zvuk a samozřejmě jsem to pak celé i odinstalovala. Hrozně mě tam štvalo neustálé upozorňující ikonky, že prostě nemám dopito :D Ale po dobu výzvy jsem se snažila a myslím, že docela úspěšně. Ovšem jak to bude dál - to je ve hvězdách.

Zítra ještě nafotím (v reálném čase samozřejmě ☺) svoje porovnávací fotky, aby to bylo pěkně přesně po měsíci a snad ta 3 kilča půjdou vidět. Ono, hlavně by mělo jít vidět to cvičení :D

A jak jste dopadli vy? Chci to vědět ☺ Co vás překvapilo a co zklamalo? Jste spokojeni? Cítíte, že máte, co jste si zasloužili? Co vaše cíle pro tento měsíc? Byly splněny? ☺

PS: pro všechny, kdo by chtěli s výzvou pokračovat mám dobrou zprávu. Něco vymýšlím ☺

Nikki ♥


DEN 29 (zápis z 14. března 2014)
Trenér: ---
Název tréninku: aktivní odpočinek
Délka tréninku: ---
Neřesti: cola light (0,25) + dva plátky Milka čokolády
Snídaně: ano
Pitný režim: ano
Hodnocení dne: 3/5


***

20 komentářů:

  1. Taky jsem mívala problém s pitným režimem. Zlepšilo se to, když jsem si koupila velký hrnek (660ml), džbánek a jeden z mých cílů bylo, vypít 5 těchto hrnků za den. Jeden k snídani, jeden dopoledne a 3 odpoledne. A až na jeden den se mi to dařilo. Minimálně jsem měla 2,5l. Někdy to doháním v 7 večer, to si pak sednu a prostě piju a piju :-D
    Jinak já prošvihla začátek výzvy, tak jsem jsem začala o pár dnů dýl, ale po prvních 10 dnech -0,4kg, po 20 dnech - 1,7kg, tak snad to bude taky podle mých představ :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Nikki, u mě po měsíčním měření jsou také nějaké změny, za které jsem ráda a vděčím tobě. Cvičení ale nebylo podle mých představ, za to jídlo jsem dodržovala na 100% a vyplatilo se. Takže pas(nejširší část) -2cm, boky -3cm, stehna -3cm, pod prsy -2cm, prsa -1cm, váha -3kg. Celkem mám od 20. ledna po dnešek -8kg a vážím 59 kg. Pokračuji dál, teď už mi o kila moc nejde, spíš o zpevnění. Jsem zvědavá, co pro nás vymyslíš dál a už se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Niki, to jsou skvělá čísla, gratuluju! Hlavně ta stehna musíš mít hubená :) Já teď poctivě cvičím dva měsíce, a ačkoliv jsem na centimetrech pěkně ubrala, kila šla jenom nahoru, takže se radši nevážím, aby mě to nedemotivovalo :D
    Jinak jsem ještě chtěla pochválit banánové sushi ze včerejška. Když jsem klikala na odkaz, tak jsem se bála co na mě vybafne (potupně přiznávám, že jsem si představovala banán v řase :DD), ale byla jsem příjemně překvapená a určitě to udělám. Moc díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Nikki, mě se moc nedařilo, cvičit jsem nemohla opět kvůli rýmě a dutinám. Tento týden jsem si dala dvakrát power jogu a bylo to moc fajn, včera jsem se vypravila plavat a bazén byl zavřenej :-) Váhu mám za tento měsíc stejnou, nějaké cm je dole, ale když se podívám jak jsem vypadala na Silvestra nebo ještě hůře v létě, jsem ráda, že se mi váha konečně pohnula dolů, nikoliv hore, jak to šlo poslední rokem pořád. Jde mi to pomalu, ale jde! A co si mě naučila? Motivovat se, jíst ovoce místo sladkých a tučných jogurtů a baštit zeleninu snad ke každému jídlu, ke kterému to jde! (dřív jsem viděla jen zavařenou okurku a v létě rajče) hezký den!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Nikki, mo pěkně ti to šlo dolů. šikovná! :) ..já to mám takhle: paže: -2,5 cm, prsa: -4 cm, bříško: - 6 cm, boky: - 5 cm, stehna: - 2,5 cm. Jsem opravdu spokojená a štastná. Nikdy jsem nevěřila tomu ,že bez hladovění to jde! ..ale tak když odkaždého poslocháš kecy typu: já jedla jen tohle a tohle a zhubla jsem nebo já měla za den jen jablko a do měsíce jsem sundala plno kil..proste kecy..ty lidi co jsem pak viděla tak všechno nabrali zpátky a ještě víc..akorád trápili svoje tělo..zmenila jsem jídelnícek..a cvicila jsem nejdríve naky videa na youtube a pak i Jillian vcera jsem sla na 3. level..nemám to ještě za sebou protože si dávám volna a necvicím to uplne kazdý den, prootze cítím ze telo potrebuje odpocinek..ze si dám treba jogu nebo jdu se projít :) jsem moc ráda ze si zalozila tka super blog:) moc jsem se od tebe naucila..:) děkuju,.ted konecne cítím ze moje telo funguje správne..citím se opravdu dobre..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Super výsledky,moc chválím Tebe, i Tvé stránky.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki,to jsou úžasný výsledky,no a ty džíny,ty ti padlou nádherně,i bych řekla,že ti jsou volnější.Jseš vážně fantastická.Moc díky za inspiraci.Mě čeká měření až v pondělí,tak jsem zvědavá,tenhle týden jsem tak dobře nezvládala :(

    OdpovědětVymazat
  8. Moc držím palce Nikky,máme dost společného,od výšky,dvě děti,současné míry(jen já jsem na 67kg) a robátek z roku 2013.Měla jsem i stejnou váhu před a po porodu,jako ty.Musím říct,že je to pro mě fuška to teď po druhým dítku dávat dolů.Vždycky mi to dalo práci,ale tentokrát teda snad dvakrát takovou.Nicméně tím chci říct,že ti moc a moc fandím,sleduju tě a doufám,že i mě se bude stále dařit jako tobě a budeš mě motivovat.:-) Gratuluju k úspěchům

    OdpovědětVymazat
  9. Linda: jak já ti rozumím! Myslela jsem, jak to bude v pohodě po druhým dítěti, že tělo si bude pamatovat pohyb a půjde to samo! Jak jsem se mýlila. Tělo si sice pohyb pamatuje, ale fuška je to snad dvakrát větší než dřív! Vůbec to nejde samo, ani jednoduše a čestně prohlašuji, že se dřu víc než před otěhotněním...:)) Tak vzhůru do toho, ono to nakonec i tak bude dobrý :D a budem na sebe pyšné !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Dneska mě potěšila ta Tvoje čokoláda, po strašně dlouhé době jsem neodolala a koupila si kinder čokoládu. Tak takový ten pocit, že v tom nejsem sama :-D. Jinak super výsledky. A jen s tím pitným režimem mi pomáhá rada od Boba, vypít 1 až 2 sklenice před každým jídlem (někdy zapomenu před jídlem, tak se napiju i při jídle a je fakt, že nakonec zjistím, že mám odpito a začínám mít pocit žízně).

    OdpovědětVymazat
  11. Uz si zase skoro v cili:) tak ze by treti miminko?:D po 9 mesicich snahy?:)
    Je uzasnyy ze výzva pokracuje, protoze ja jsem teprve zacala:) a ta tri kila videt jsou;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, ja mam s tim pitim opacny problem,piju asi az moc. protoze v noci kojim, tak piju i v noci a jen za noc vypiju treba 1,5l caje. pres den dalsich 4,5l. myslim, ze to taky neni moc dobre.jinak jsme od ledna zhubla asi 3kg, za coz jsme rada. nejvice v pase 6cm, nejmene na nohach 1cm. gratuluju vsem k uspechum!

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasná změna Nikki :)! Já tento týden začala konečně cvičit Zuzku Light a na blogu, který o ní děláš jsem jako doma :D. Opravdu jsem si jí oblíbila, tak jsem zvědavá, jaké budu mít výsledky :).

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě Nikki k tomu cvičení po druhém dítěti. Fakt je poznat, že jsi cvičila před otěhotněním a měla jsi i aktivní těhotenství, i když se Ti zdá, že to jde hůř. Já jsem bohužel neměla pravidelný pohyb před druhým těhotenstvím a na postavě to šlo opravdu poznat, tak "rozteklou" jsem ji nikdy neměla a trvalo mi rok, než jsem to dostala na únosnou mez (tím Ti chci poděkovat, protože mě nakopl Tvůj blog a teď už cvičím pravidelně rok :-D). Chci jen napsat, že podle foteček se mi Tvá postava zdá "dokonalá" a za tak krátkou dobu po porodu :-D :-D :-D, ale chápu, že je pořád co vylepšovat :-D. Takže držím pěsti Tobě a nám taky, ať Tě to pořád baví a inspiruješ nás.

    OdpovědětVymazat
  15. Nikki, jedu s tebou a taky dám maximálně 1,5 litru, prostě zapomínám pít...Navíc dělám něco špatně v jídle a šly dolu 2 kila, ale cm ne! Mám navýšit porce? Pomůže protein, který si chci taky koupit? Co si mylíš o proteinu místo svačinky před cvičením . Jím v 8.00, 12.00, 16.00(plánuji dávat si protein), v 17.00 cvičím a pak v 19-20 hod. večeřím.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Niky, gratuluji k super výsledkům! A hlavně k pevné vůli! Jsi šikula! Dala jsem od září (od porodu) sice 10 dolů, ale teď to stojí. Je to o jídle, že....kalorie nedoběhneš :) S pitím jsem měla také velké trápení, po přečtení knihy od Bobika (Harpera) jsem začala pít ráno 0,5l na lačno a pak před každým jídlem 0,4-0,5 , + při cvíču. Tím jsem přestala pitný režim úplně řešit, protože se to za den pěkně posčítá a nemusím na to myslet. Nejdřív to byl opruz, ale tělo si na to rychle navyklo. Na výlety s kočárkem používám lahev Nalgene (stejná co maj v Biggest Loser, k dostání např.v Hudy sportu za 250,-), je to litrovka, tak mám přehled i mimo domov. Voda mne ne vždy baví, tak nejčastěji piju mátový nebo zelený čaj. Díky za Tvůj motivační blog!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Nikki...teď to asi nechápu. Sleduju Tě, fandím Ti a hecuju se s Tebou. A dívala jsem se, že 50 dní po porodu máš přes stehna 55 cm a teď 56,5 cm? Jak to? Tomu nerozumím?

    OdpovědětVymazat
  18. Ivanuleka: měřila jsem se na druhém stehně, mám ho o 1 cm "hubenější" a tak jsem se měřila na jiném místě než pro tuto výzvu. To samé přes bříško i pas, Mám jiné míry, protože místa, kde jsem se měřila předtím mi nevyhovovaly ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Super výsledky, Nikki, gratuluju! S pitným režimem jsem měla problémy take a pomohl mi trik se džbánkem, o kterém tu někdo výše psal. Ted tedy používám konvici (ne rychlovarnou, ale tu klasickou na sporák. Udělám si ji plnou čaje a za den ji musím vypít. Jinak u mně v podstatě stejné váhově - 57-57,5 kg (173 cm) a centimentrově obdobně - paže o půl cm víc přes bicepsy (hurá :-D), prsa stejná 87 cm, zadek o 1 cm víc - zvednul se :-) takže 92 cm a stehna stejná (51 cm), jen v pase o 2 cm méně (69 cm). Celkově jsem moc spokojená. Co se mi vždycky nedařilo bylo, že jsem si neodpustila sklenku nebo dvě (po 1 dcl) červeného vína k večeri. Prostě to miluju :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)