neděle 22. prosince 2013

Moje fitness cíle do roku 2014

Je to k nevíře, ale své cíle už vypisuji potřetí. Poprvé to byly přání a cíle do konce roku 2012, pak jsem měla hodně vysoké cíle do roku 2013, ty mi ale vesměs "překazilo" těhotenství :) Takže teď už to snad vyjde tak, jak si přeji :D Moje cíle a přání pro rok 2014 tedy jsou...


  • sehnat jednu těžší činku (10 kg a více)
  • pořídit si nebo si nechat vyrobit dip station
  • pořídit si nebo si nechat udělat sandbag
  • udělat vlastní ebook receptů
  • udělat ebook plný výzev plný není, ale něco jsem sesmolila ☺ Bonus k ebooku Můj fitness zápisník
  • udělat ebook pro náročnější (možná ve spojení s předešlým ebookem) padlo
  • zpevnit bříško
  • vytvarovat ruce
  • vyzkoušet konečně quinou
  • udělat recept s kokosovým mlékem
  • udělat recept s fenyklem nebo chřestem
  • pokořit aspoň 5 časů v trénincích se Zuzkou Light   |  |  |  |  |  
  • odcvičit T25 se Shaunem T      |  |  |  |  |      |  |  |  |  |      |  
  • udělat recenzi na T25
  • udělat tři recenze na Boba   |  |  |
  • udělat tři recenze na Jillian   |  |  |  
  • recenzi na Zuzku
  • vyzkoušet 5 různých tréninků z YouTube a napsat o nich   |  |  |  |  |  
  • uvařit pět nových zdravých receptů   |  |  |  |  |  
  • jít aspoň 5x na bazén na hodinu plavání    |  |  |  |  |  
  • v létě aspoň 5x vyběhnout ven na 30-60 minut   |  |  |  |  |  
  • pořídit si nový set oblečení na cvičení
  • sehnat protein Delite už nechci 
  • koupit prezentační DVD, abych se naučila pracovat pořádně s kettlebellem
  • vyzkoušet 10 nových zdravých potravin   |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  
  • dostat se znovu na 30 pánských kliků na jeden zátah
  • udělat aspoň jednu pistolku bez židle až pěkně na zem a zpátky (zatím jen na zem ☺)
  • zvládnout wall handstand
  • nechat se ostříhat a udělat pořádnej sexy hustej fitness sestřih :D
  • naučit se dělat domácí flapjack
  • udělat si mix vlastního müsli

Možná ještě na něco přijdu a tak to sem doplním. Ale vesměs by to mohlo stačit :)
Hodně štěstí všem při plnění vašich snů a cílů do konce roku 2014 ☺

Nikki

28 komentářů:

  1. Moc hezký seznam fitness cílů na příští rok :) Asi si udělám něco podobného, aspoň to člověka motivuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný cíle, už se těšim na ty ebooky.... a fandím na T25, mě to přestalo strašně rychle bavit... ale Ty jsi jiná, Ty vydržíš mnohem déle... už se moc těším, Tvůj blog je jeden z nejlepších

    OdpovědětVymazat
  3. Anetka: je možné, že mne to taky nebude bavit, ale chci to odcvičit, abych o tom pak právě mohla napsat :D Tak snad to bude snesitelné :D

    Barbara: klidně ber :)

    Efie: určitě, já to mám hrozně ráda, když pak to, co splním, mohu odškrtnout :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé cíle, taky si postupně píšu, co bych chtěla na sobě do rkou 2014 vylepšit, ale je to spíš o osobnosti a tak, na sepsání fitness cílů se ještě chystám :D

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi, že máš konkrétní a splnitelné cíle:) na sexy hustej fitness sestřih už se těším :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super cíle :-) Na ty ebooky se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki, k tomu kettlebeltu - našla jsem odkaz na stránky, kde se zaregistruješ a oni ti pošlou ke stažení 5 vyúkových příruček + občas jsou tam i videa s návody na cvičení.
    Tady je odkaz:
    http://www.kb5.cz/ke-stazeni/

    OdpovědětVymazat
  8. Vlastní müsli si doma dělám už cca rok. Je to paráda v tom, že vychází mnohem levněji, mám představu, co směs skutečně obsahuje a každý den si ji můžu udělat zas trošku jinak. Jinak na tvůj sexy fit sestřih se moc těším :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Super! Samotnou mě tenhle článek namotivoval, tak snad budu mít konečně přehled a budu to dodržovat:D

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou parádní cíle :) Těším se, až si budeš odškrtávat, které se už povedly :)

    OdpovědětVymazat
  11. Andrejko, děkuji za odkaz mrkla jsem na to a už mám první část v mejlíku. Já budu objednávat během roku tohle 5-dílné DVD z Anglie http://www.ebay.co.uk/itm/271148134327?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

    Cena za to je doslova zadarmo, dělá to fitness studio, mají to vlastní výrobu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji hodně štěstí, také si své cíle do konce roku musím sepsat :)!

    OdpovědětVymazat
  13. To je skvelé a líbí se mi, že i reálné. Přeji ti krásné a pohodové vánce.....tenhle blog je nej :-)

    OdpovědětVymazat
  14. skvělý! Jdu si to taky sepsat... a hlavně začít plnit!
    Hezké Vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nikky, píšu poprvé. Moc díky za blog, za deníčky, za recepty. Chodím se k tobě dobíjet. Přeji ti do nového roku vše nej a věřím, že budeš mít pořád spoustu energie a nápadů pro nás, co potřebujeme nakopnout.
    (Vsuvka: s kokosovým mlékem jsme udělali kuřecí kari s rýží a bylo to lehoučké, lepší než se smetanou.)

    OdpovědětVymazat
  16. Ilonak: moc tid ěkuji za komentář, i j tobě přeji do Nového roku vše nej :) Musím vyzkoušet kokosové mléko... fakt jo :D kuřecí kari můžu taky... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nikki, díky za cíle, jsou opravdu inspirativní a já už pracuji na těch svojich :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Mým cílem prot příští rok je : KONEČNĚ ZAČÍT!!!
    Díky za pomoc a inspiraci, Nikki. Máme spolu dost společného (věk, počet dětí), tak jsou mi tvé články o to bližší.. Snad se mi můj cíl podaří uskutčnit.
    Tobě vše nej v příštím roce, věřím, že ty své cíle prostě splníš..

    OdpovědětVymazat
  19. Bezesporu nejlepší cíl třetí od spodu :-) Moje cíle jsou poněkud skromnější :-)

    OdpovědětVymazat
  20. @Andrea Novakova - děkuji za tip na kettlebell stránky, už jsem se tam zaregistrovala.

    @Nikki - děkuji za tip na e-bay na kettlebell DVD, už jsou na cestě :-)

    OdpovědětVymazat
  21. to je mi ale cílů a plánů, držím palce aby se všechny podařilo splnit. Ten T25 se Shaunem jsem tu kdysi viděl motivační video, tak sjem do toho šel, vydržel 10 týdnů a ikdyž jsem nijak extra neshodil (ať snim co chci tak se to nijak na mě neprojeví a už několik si držim 76kg při 175cm) tak jsem aspoň zpevnil všechny svaly, zvýšil si kardio výdrž a propotil litry potu, který za to stály. T25 je vážně výzva, ale člověk potřebuje minimálně prostor 2x1,5metru a shovívavý sousedy :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Niky, právě jsem pročetla Tvé cíle, abych se inspirovala pro ty své. Vlastní musli si dělám na mixit.cz. Je to celkem bez práce a jsou výborné, doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  23. Nikki, díky za odkaz na ebay. Už mám taky objednáno :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Nikki. :-) Máš krásné cíle. Taky si píši své cíle, ráda totiž škrtám. ;-) Samozřejmě škrtám to, co je již splněno. ;-) Měla bych takový dotaz. Padá tu spoustu názvů u cviků, ale nevím, co si pod tím představit. Pak když ty cviky vidím, znám je, ale takhle nevím přesně, co mám cvičit. Není tu někde třeba souhrn něčeho takového? Víš, obrázek a u toho jak se ten cvik jmenuje? Myslím, že jsem někde něco takového viděla, ale nemůžu to již dohledat. :-)
    Díky Zdenča

    OdpovědětVymazat
  25. Už jsou jiné špičky mezi proteiny, budu volit jiný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)