úterý 30. července 2013

Soutěž s Arara.cz o kolekci tréninků s Jillian Michaels

Ano, ano. O tuhle kolekci DVD si můžete zasoutěžit. Společnost Arara.cz si pro vás opět připravila něco od Jillian Michaels a tou je nejnovější vydání kolekce legenadárního DVD 30 Day Shred a skvělého kardio tréninku pod názvem Banish fat Boost Metabolism. Jak jsem již zmínila, jedná se o speciální kolekci 2 DVD a právě tento kousek čeká na jednoho z vás ☺

Soutěžíme právě teď až do 10. srpna do 14 hod.

A ihned poté se dozvíte výherce, kterého vylosuji. Abyste se mohli zúčastnit soutěže, jednoduše se přihlašte skrz formulář níže. Přihlašovat se můžete jak skrz FaceBook, tak i klasicky přes email. Každý se může přihlásit jen jednou, ale může získat několik vstupů navíc za svou aktivitu v soutěži, záleží jen na každém z vás, kolik pomyslných "papírků" do losování vhodíte ☺ Jeden vstup vám stačí pro soutěž. Ten, kdo se bude přihlašovat skrz FB účet, může získat další dva vstupy "lajknutím" FB stránky právě knižního marketu Arara.cz a také blogu Moje tělo. Kdo kliknul na "to se mi líbí" ve formuláři, může pak potvrdit tlačítkem "I'm a fan". A ano, vždy na konci soutěže vítěze a splnění pravidel kontroluji ☺


Kdo nechce čekat, zda bude vylosován, může si kolekci objednat ZDE. ☺

V opačném případě se zaregistrujte do soutěže skrz formulář níže a budu přát štěstí ☺


22 komentářů:

  1. Arara je opravdu štědrá, moc děkujem za tuto soutěž. A samozřejmě tobě Nikky, ať tě malá tolik neknock outuje :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky EVi, začíná mít opravdu málo místa :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná soutěž. 10.8. odjíždím dělat vedoucí na táboře...
    Do letoška se za trest dělaly kliky, od letoška zavedu burpees - muhehe :D :D Děti mě budou milovat :) ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. :-) dííky za soutěž
    Zrovna před cca hoďkou jsem docvičila (dofuněla) Banish Fat.... Jill je drsná, ale skvělá:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky moc za soutěž nejen Tobě, ale i společnosti, která nám ji umožnila. Bylo by super mít doma dvd Jill aby na mě konečně zařvala z televize :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za další soutěž (už by se mi taky šiklo vyhrát) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to zkusím, ale zatím mám spíš štěstí v lásce :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělá soutěž! tak teď aby se ke mě dostala i výhra... :)

    OdpovědětVymazat
  9. nikdy som nikde nevyhrala...ale prečo to neskúsiť znova? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super že je tady ta možnost něco vyhrát, jen mě trošku mrzí (a to není k tobě jako k těm společnostem), že prostě všechno jede na nějakou reklamu a hlavně na facebooku. Ty musíš dát líbí se mi a bude to chtít tvý údaje, nejspíš ti to házet něco na zeď, smamovat ti emaila a prodávat ho dál a místo, aby si získávali zákazníky kvalitou tak jim to strkají takhle :-(

    Ještěže mám speciálního maila na tyhle chujoviny :-D

    Doufám, že to nebereš jako kritiku na tebe, je to fajn, že to lidem umožňuješ vyhrát, ale ta jejich taktika mě prostě vytáčí :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Eliss: tohle není taktika společnosti, to je v zásadě možnost jak si získat vstupy navíc ode mě. Nejsou povinné. Ale to je už nahoře napsáno, kdo chce více vstupů, může mít. Kdo nechce, žádné lajky dávat nemusí. A ještě se nestalo, že by lajknutím stránky docházelo ke spamování mejlu :))) protože mejl se dostává jen mě do formuláře a nikdo jiný, dokonce ani Arara.cz k nim nemá přístup, pouze já jako administrátor ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jo tak jestli je to s těma mailama takhle, tak to beru zpět :)

    No, tak trochu to být taktika musí, nebo mi ještě řekni, že podmínky "like na stránku" sis taky určila ty?

    Já jen že moc dobře vím, jak to chodí, na facebookovských stránkách firem jde samozřejmě o prezentace, ale pokud takhle houževnatě shánějí fanoušky může taky jít o to, aby si vydělali na proklikách :)

    No, ale to je v podstatě jedno, nechci řešit blbosti :)Jestli někomu udělá dvd radost, účel to splní a to je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  13. od 1.7 kazdy den cvicim a zmenila som stravu....jillian michaels 3O day shred mam už prvy level za sebou, i ked som odkazana na youtube teda...ale mam 9 kilogramov dole a konecne sa opat citim byt sexy...predtym som mala 8O .... ato jem 5 krat denne skoro vsetko, cez vikendy si dam aj take veci, na ake cez tyuden nesiahnem...ale poctivo si to odmakam a nebeiem to ako trest ale ako radost :o) banish fat boost metabolsm chcem zacat cvicit hned po 3O day shred :o)

    OdpovědětVymazat
  14. ta trojka by sa zisla :-) nakopnut metabolizmus pred svadobnou cestou a ukazat sa v plnej krase :-)
    evarozsypalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Juuu, no zase krásná soutěž. Díky !!!

    OdpovědětVymazat
  16. Ještě nikdy jsem nevyhrála.. tak že by teď? :)

    OdpovědětVymazat
  17. Třeba se na mě usměje štěstí. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)