pondělí 15. července 2013

Můj cvičební kalendář - červen - září 2013

Vzhledem ke komplikacím, které mne k závěru těhotenství postihlo, se nemohu nadále věnovat cvičení a pohybu tak, jak bych si přála. Proto jen tato skromná poznámka do deníčku a cvičebního kalendáře.
Kromě odpočinku, spánku, zdravého stravování, které se nesmí opomínat NIKDY ☺ jsem si dopřávala jen krátká videa z YouTube. Videa se týkala vyloženě protahování, strečinku a ulevujících cviků, které měly zmírnit mé bolesti v těhotenství všude možně na těle ☺ Po narození miminka se do toho zase společně pustíme ☺ Už se moc těším ☺

11 komentářů:

  1. Tak hlavně ať vše dobře dopadne, snad pak bude taky čas na blog s prckem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Však cvičení neuteče a nejdůležitější přeci je, abyste byly s mimi v pohodě a narodila se zdravá holčička :) A věřím, že pak se do toho cvičení zase s vervou pustíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj, já necvičila ani 6 měsíců po porodu a opřela jsem se do toho až potom a jak to pěkně šlo :) hlavní je malá!

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki, přeju Ti, abys drobečka donosila v co největší pohodě, porodila na moje narozeniny a pak Ti to půjde jedna báseň :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně ať jst eobě zdravé. Moc vám držím palce=)

    OdpovědětVymazat
  6. Vydrž, Nikki :-) už je to za chvilililnku...a budeš mít princezničku Elišku u sebe. A tělíčko se postupně zahojí...a bude vše jak má být.

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, no holky díky :) už aby to bylo :D budu muset panu doktorovi lhát, bolesti se zase stupňují a já do nemocnice fakt nechci a nepůjdu :(

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně, aby mimčo vylezlo pěkně v pořádku a ty byla zdravá! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki, tak to by se ti po šestinedělí do cvičebního programu mohl možná hodit pro zpestření i strollering. Já si to teď vyzkoušela a napsala o tom i článek. Pokud u vás není, tak si dovedu představit, že bys něco podobného mohla u vás založit. Kdo jiný, když ne ty?! :-)Jinak se drž a opatruj!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)