Můj cvičební kalendář - Březen 2013


Cvičební plán upraven kvůli čekajícímu miminku ☺

Workout plan modified for my pregnancy ☺

Jillian Michaels
Body Revolution
Workout 1
VolnoJillian Michaels
Body Revolution
Workout 2
+ Power Walk (30 min)
VolnoVolnoJillian Michaels
Body Revolution
Workout 3
VolnoVolnoVolno
VolnoPower Walk 
30 minut
Jillian Michaels
Body Revolution
Workout 3
Power Walk (45 min)
Power Walk 
60 minut
Power Walk  (30 min)
+ Bob Harper
Pure Burn
Strength Beginner
???
VolnoVolnoPower Walk
60 minut
Power Walk 
60 Minut
Power Walk 
90 minut
Power Walk
90 minut
Power Walk
30 minut
VolnoVolno
Power Walk
30 minut
VolnoVolno
Zuzka Light
ZWOW #62
(s úpravami)


< Duben 2013 / Únor 2013>

30 komentářů:

  1. jsi moje velká inspirace a motivace!!
    Gratuluji k miminku a hlavně hodně zdraví pro vás oba :)
    http://hubnutidoplavek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jak sis měřila stehna? Vždycky na té nejobjemnější části nebo úplně nahoře u rozkroku? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den Niki,tak prvně velká gratulace k miminku .-) jinak ještě 8 dní a končím 3 level od Jill, chtěla bych pak pokračovat ve cevičení, jen nevím co, ta Zuzka mi přijde moc divokaá, nevíte prosím jaké další cviky s Jill jsou akde bych mohla stáhnout ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se Zuzkou počkejte, já bych poradila Ripped in 30... třeba od druhého levelu, jelikož ten první je stejnej, nebo aspoň velmi podobnej tomu v 30 Day Shred. Je možnost ještě pustit se do Body Revolution, dala bych to od druhé fáze, projděte si recenze DVD, tam jsou o tom články ode mne, a nahoře v menu je přehled všech DVD od JIllian, takže vybírat je z čeho :)

      Vymazat
  4. když já právě Niki nevím kde začít, docela mě baví to, že cvičím teď těch 10 dnů jedno a to samé a pak zase 10 dnů něco jiného. Jsem asi antitalent abych to dobře našla a pak stáhla. Jinak abych vypadal jako vy ( výsledky super) tak to musím cvičit asi ještě pořád dlouho že ? Zatím jsem 3 level 2 den a vidím to na cm, na váze ne, ta je stejná.Ale nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1. Když je to vidět na váze a ne na cm, je to špatně. Když je to vidět na cm a na váze ne, je to dobře... to je hubnutí!!!!
      2. Nemusíte jeden program cvičit déle než je potřeba, to je pak jen spíše špatně, musíte se zlepšovat a tím dávat tělu záběr, aby mohlo podávat lepší a lepší výkony a tím se měnit. Zústat u jednho stejného cvičení déle, je zárukou, že zůstanete i u stejných výsledků.
      3. Doporučuji přečíst Nejčastější dotazy z vrchního menu. Tam se píše, kde se dají cvičení stáhnout. A jsou tam odpovědi i na další velmi velmi velmi časté otázky :) Včetně těch vašich :)

      Vymazat
  5. Niki a ještě dotaz, když má Jill cviky ,které trvají jen cca kolem 3 min, tak to je proto, že ten cvik mám cvičit já jak dlouho, třeba 3 série, tedy 3x ty 2 minutky. Mě mate tohle, Jill má hodně cvičení,ale nevím kde po tom 3 levelu začít. Jinaj hubnu na cm, na váhu nee, tak to je fajn.Madla lásky jak jim říkám jsou menší a menší a já se cítím líp. Moc si vážím, že mi hned tak rychle odepisujete. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda, teď moc nevím o čem je řeš :D jaké série apod. Cvičí se podle toho, co se cvičí na videu... prostě podle cvičenek.. :) Vždycky podle videa... není nic, co by vás mělo mást :)

      Vymazat
  6. Ahoj, prosimtě, když budu cvičit s Jillian, je jedno ze kterého DVD začnu?.....jsem začátečník, takže bych třeba první vyzkoušela Body Revolution a potom třeba 30 Day Shred. Já potřebuji "upravit" na sobě všechno. Tak jestli je jedno co budu cvičit poprvé :-)...snad mě chápeš jak to myslím. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ok, no já myslela že začnu s Body Revolution, ale pak jsem se podívala na tvojí proměnu ( wauuuu!) kde jsi cvičila Day Shred a po tom měsíci to na tvé postavě bylo opravdu znát. Tak jsem se zasekla nad tím co dřív. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, jak bych to řekla :) Ono je 30 Day Shred náročnější hned na začátečníka, ale Body Revolution zase šetrnější pro začátečníka :) U mne to byl hlavně přísný režim ve stravování bych řekla a to cvičení pak pomohlo s onou změnou :) Vyzkoušej si třeba Workout 1 z Body Revolution a Level 1 z 30 Day Shred a sama se rozhodni, v čem chceš pokračovat... :)

      Vymazat
  8. Dobry den,poprosila bych o radu.cvicim 30 day shred,ale je mozne,ze jsem tehotna.teprve par dnu,tak mi to test neukaze.myslite,ze muzu normalne pokracovat v cviceni?
    Dekuji moc za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se omlouvám, ale nejsem lékař :( Tohle je čistě na vašem zvážení. Někdo musí mít absolutní klid, aby o miminko nepřišel, někdo cvičí dál, protože je na to zvyklý (třeba já). 1. trimestr je vesměs velmi náchylný na samovolný potrat, proto je uvážení zda cvičit či ne jen a jen na vás.

      Vymazat
  9. Tak mám teda za sebou obě dvě cvičení a nejspíš si vyberu 30 day shred, dalo mi to více zabrat. :-) Jen se ještě zeptám, má se jíst hned po cvičení nebo nějakou chvíli počkat?... Dala bych si v podstatě jakoby svačinu. Omlouvám se jestli se to tady někde píše, ale ještě jsem neprošmejdila celý blog. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. kvůli spalovacímu efektu určitě ne hned po cvičení. Tělo v této fázi spaluje hlavně tuky, v momentě, kdy se mu dostane do krve cukr, tak už okamžitě jede na cukr. Takže počkat 30-45 minut. Někde se píše v extrémních případech až 2 hodiny, ale to není možné.. já měla vždy už po těch 45 mminutách hlad a hladovět je blbost :) Ideální je tedy půl hoďka minimálně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki v čem si vytvářela ten cvičební kalendář? :) děkuju...

    OdpovědětVymazat
  12. tak to asi nesvedu :( udělám si jí v excelu :-D ale děkuju ...

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki, chtěla jsem se zeptat, a třeba i poradit.Cvičím 6 den druhý level 30Day Shred, do toho 2x týdně aerobic,a o víkendu rychlá chůze tak 4km, a připadá mi, že na sobě zatím nic nepozoruju, možná ruce jsou vymakanější a více vydrží, ale břicho má největší starost mi snad přijde i větší :( , centimetry stejné,váha pořád stejná, jídelníček jsem trochu upravila ale striktně nedržím, bílé pečivo nejím jen celozrné a křehké chleby ale obědvám normálně jen se snažím méně.Dříve jsem jedla hodně moc, nevíte kde by mohla být chyba? Teď mě napadlo začala jsem před 14 dny užívat hormonální antikoncepci, že by ta mohla trochu ovlivnit mé snažení. I když zatím není nic vidět, jsem rozhodnutá vydržet, třeba se to zlomí.Děkuji za vaše rady, mějte se moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, napadlo mne toho spousta, možná se budete divit, ale je možné, že i nadměrný trénink může "vadit" :))) Nevím jak to máte rozplánované samozřejmě.

      Nicméně, ona antikoncepce je docela dost velkým favoritem také, ono nějak nemusíte zaznamenávat změny, ale uvnitř těla se dějou velké. já měla například vždy nejnižší váhu na konci toho týdne, kdy jsem antikoncepci vysadila. (Mluvím v minulém čase, jelikož teď jsem těhotná :D) ... Takže bych určitě setrvala, ono pár dnů / týdnů může trvat, než se tělo sebere :) Přeci jen se tam teď děje spousta nových věcí ... :)

      Vymazat
    2. Nikki děkuji, určitě vydržím, snad se to brzo zlomí.A hlavně jsem se přihlásila do vaší soutěže, tak vydržet musím.:)

      Vymazat
  14. Ahoj, jsi naprosto skvělá, miminku se ve zdravém tělě povede dobře :) jinak, nemáš moc strií po takové změně objemu ? :) Díky!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Nikki, měla bych dotaz, JIllian jsem cvičila 10 dní, poté jsem šla na druhé IVF. To bylo 4.3. Tím jsem tedy 3.3.skončila s cvičením a čekám na výsledek. Vzhledem k tomu,, že to zatím od dr.potvrzené nemám, tak to vypadá, že se to asi povedla, testík je pozitivní :-) Nechci to ale zakřiknout. Jasno to bude asi tak za 2-3 týdny. K miminku jsme to měli moc těžký, proto se bojím. Chci se zeptat, tak trénovaná jsem v cvičení nebyla, ale říkám si, že bych nechtěla "zakrnět" v cvičení. Je nějaký cvíčo? Od Jill to pochybuju. A nebo počkat až do konce a pak se do toho opět vrhnout se vší vervou ... Díky za radu, Susi :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Nikki, opravdu před tebou smekám! Vynikající vysledky! Chtěla bych se jen zeptat, drive jsem byla tlustá a velmi rychle zhubla ( během roku víc jak dvacet kilo) a ted asi deset dni cvicim s Jill tu 30 shred a přidala se ke mne kamarádka, která zacala hubnout (ma 85 kilo) a ona hubne na váze i cm a to opravdu dost a já porad nic a to k tomu přidávám i další pohyb a méně jim. Jak je to mozné? A nevěděla bysco s tím? Dekuji za odpověd :) Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je otázek :) Tak v první řadě :) Zhubla jsi dvacet kilo na jakou váhu? Jíš méně než ona nebo méně než obvykle? V každém případě doporučuji podívat se na seriál o hubnutí, odkaz v menu nahoře, kde je detailně odpovězeno na všechny dotazy ohledně hubnutí. Pro tebe doporučuji číst hned od prvního :)

      Vymazat
    2. Zhubla jsem na váhu okolo 66 kilo. Jedlý jsem dřív méně a opravdu o dost méně nez kdokoliv okolo mne. Ted asi mesic se snažím pětkrát denne chodím ven se psem, rotoped a ted tu Jill a pořad nic. Vím že to chce čas, ale po měsíci bych uz opravdu čekala nejaké vysledky :( Je mi z toho do breku, když nevidím zádný vysledek nebo dokonce narůst váhy :( a ted ještě ta kamarádka co tak rychle hubne .. Vím že jeji telo funguje jinak, ale je mi z toho zkratka smutno. Na seriál se jistě podívám :) děkuju za odpověd a pomoc:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)