čtvrtek 31. května 2012

Můj cvičební kalendář - Květen 2012

Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 1
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 1
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 1
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 1
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 1
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 1
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 2
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 3
Jillian Michaels
30 Day Shred
Level 1
Jillian Michaels
Ripped in 30
Level 1
Jillian Michaels
Ripped in 30
Level 1
Jillian Michaels
Ripped in 30
Level 1
Jillian Michaels
Ripped in 30
Level 1




Ikonky kalendářních dnů poskytla Veronika

7 komentářů:

  1. Ahojky Nikky,

    chtěla jsem se tě zeptat, docvičila jsem 30 day shred, ale docela mě bolí kolena, docela dost no. Přitom se snažim dělat cviky správně, a i je dělám. Tak si dám chvilinku - 1 týden - pauzu, co bys mi doporučila prosím tě cvičit? chtěla bych se zaměřit na břicho a zadek. :)

    Děkuju za odpověď.

    PS: Miluji tvé stránky :)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, chtěla jsem se zeptat - vzhledem k tomu, že bych chtěla začít pravidelně trénovat a inspiruji se tvým tréninkovým plánem - mě napadla otázka, jak jsi regenerovala, protože vidím, že jsi trénovala denně.. tak kdy měly svaly čas růst, vždyť to je přece taky důležité - mít mezi tréninkem den volna..

    OdpovědětVymazat
  3. ano. první měsíc jsem trénovala denně, pak už ne, stačí kouknout dál ;)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za odpověď :) - proštudovala jsem to a vidím, že pak máš volno jednou za týden či 2krát a prý je to tak i správně, právě kvůli té regeneraci. přesto stále nevím, jak je to od Jillian myšleno - jestli 30 Day Shred se má cvičit denně bez volna, anebo jestli tam volno má a který den?

    OdpovědětVymazat
  5. ve videu to řečeno není, ale u pozdějšího videa, které se nese ve stejně sestavených trénincích Ripped in 30 Jillian radí dát si 1-2x týdně volno. Kdy, to záleží čistě na tobě, tak , jak to vyhovuje tvým možnostem. V sérii Body Revolution je také jednou týdně naplánované volno, zařídila bych se podobně i u 30 Day Shred ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikky,

    začala jsem cvičit podle Jillian a řídím se Tvým kalendářem. Zajímalo by mě ,jestli jsi začala cvičit 30 DS Level 1,2 jen jednou denně nebo víckrát? Díky za odpověď a hlavně za super stránky. Taky Tvoje video byla pro mě OBROVSKÁ motivačka. Gratuluju ke skvělým výsledkům !! :) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, určitě jen jednou ;) To stačí. Důležité je se zaměřit hlavně na stravu, ta je zásadní, cvičením se tělo "jen" dolaďuje, aby bylo pevné a mělo tvar ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)