Snídaně jako nejdůležitější jídlo dne!

O důležitosti snídaně toho bylo napsáno už tolik ☺ A přesto si stále myslíme, že pokud se od rána budeme držet jíst méně, tělo oblafneme jakýmsi způsobem a ono začne hubnout. Ano, i já jsem patřila k těm, která neustále říkala

  • nemám ráno hlad
  • nemám na to čas

Vím, proč jsem ráno nemívala hlad a pak třeba celé dopoledne. Protože jsem vždy večer vyrabovala lednici, splácala páté přes deváté, tělo si ten nával jídla přes noc ukládalo do svých skladů energie (tuk), aby druhý den opět čelilo tomu, že bude po nejdůležitější část dne bez jídla a aby mělo tudíž kde čerpat. Nutno podotknout, že si k mému překvapení ukládalo víc, než stíhalo čerpat ☺

A že jsem neměla čas na snídani, to už ani nebudu komentovat. Vždycky je čas. Člověk nemusí sedět hodinu u snídaně, aby rozpumpoval metabolismus. Snídám za chodu, kdy se ráno připravujeme odejít do školy a do práce, při cestě do práce, kdy do sebe liji jogurt nebo držím pečivo s tvarohovou pomazánkou v puse, zatímco otvírám synkovi dveře od auta ☺ A vsadím se, že spousta maminek teď bude kývat hlavou a říkat: "Ano, je to tak, všechno se dá!"

Takže. Nechci zde psát referát na téma důležitost snídaně, myslím, že všichni to tak nějak podvědomě ví, ale dělají všechno možné proto, aby se této naprosté pravdě vzepřeli ☺

Snídaně je opravdu považována za nejdůležitější jídlo dne. V poslední době řeším strašlivě moc e-mailů, které se týkají jediného problému. "Cvičím a cvičím, jím zdravě, ani kilo dolů nemám, večer mě honí chutě, mám problém vyhýbat se lednici."

Já když si přečtu tyto řádky, tak mi je jasné a vám zkušeným také, že chyba je prostě ve stravě. Jakmile cvičím a nedám během 14 dnů ani kilo dolů při nadváze 15 kg, je rozhodně chyba ve stravovacím režimu. Jakmile mě večer honí chutě, je opět chyba ve stravovacím režimu.
Reaguji ale vždycky tak, že každý jsme někdy a někde začínal, a vždy danou osůbku poprosím, aby mi napsal, co všechno a kdy jedl v předešlý den a v onen den, kdy mi píše. Ať je to cokoli, třeba i sladké, že se nebudu vůbec tímhle zaobírat, ale prostě se kouknu, kde může být problém. Vždycky se mi vrátí odpověď a věřte nebo ne, první věc, na kterou se vždycky okamžitě soustředím je vaše snídaně. Věřte nebo ne, z 99% začíná chyba právě tam. A do třetice věřte nebo ne, dokonce přehlídnu a nijak nereaguji na to, že jste si uzobli čtvereček hořké čokolády. A do čtveřice věřte nebo ne, pohledem na ubohou snídani, žádnou  svačinu a "svačinový" oběd se nedivím, že večer máte chutě znásilnit obsah vaší lednice ☺ Já si to samé zažila na vlastní kůži kdysi. Byla jsem na tom úplně stejně. Pak jsem začala snídat a všechno se tím úplně změnilo.

Když ráno neposnídáte nebo posnídáte velmi málo, vaše tělo nemůže fungovat. Vím, že byste hrozně rádi tělo donutili makat na prázdno, ale ono to neumí. Opravdu to neumí a vy ho to nenaučíte. Pokud chcete, aby váš metabolismus frčel, MUSÍTE mu hned ráno, nejlépe do hodiny po probuzení, dát energii. Záměrně říkám energii, protože ačkoli je miska zeleninového salátu zdravá, z hlediska energie vychází téměř naprázdno, má nedostačující energetickou hodnotu a každý fitness poradce by vám řekl, že "zelenina není jídlo". Zeleninový salát je fajn, ale nechte si jej na večeři a ještě si do něj šoupněte tuňáka a vejce ☺ 

Pokud tělu nedáte žádnou energii hned po ránu , čili nedáte-li si žádnou snídani, je to to nejhorší, co můžete udělat. Ú-p-l-n-ě  s-l-y-š-í-m  j-a-k  t-o  v-a-š-e  t-ě-l-o  j-e-d-e  n-a  p-r-á-z-d-n-o  a  j-a-k  s-e  t-a-m  t-y  "š-r-o-u-b-y  a  m-a-t-i č-k-y"  o  s-e-b-e-  d-ř-o-u  ☺  I auto bez benzínu jede stále pomaleji až úplně zastaví a stejně tak je to i s vaším metabolismem. Pokud tělo nedostane svoji dávku energie, kam si pro ni půjde, coby pro jistý rychlý zdroj? Ne do tuků. Ale do svalů. A co se děje, pokud přicházíme o svaly? Ano, zpomalujeme metabolismus. Zpomalujeme přirozené spalování. 

Pokud můžete, a jde vám opravdu o co nejefektivnější shazování kilogramů, vyřaďte ze svého jídelníčku  rýžové chlebíčky, jejichž začlenění často vídám. Je spousta potravin, které se tváří a prodávají jako zdraví prospěšné, ale není tomu tak a v rámci redukčního jídelníčku tam tyhle chlebíčky opravdu nemají co dělat. Obsahují vysoký glykemický index, dokonce dvakrát vyšší než čokoláda, což znamená, že mají nízký sytící efekt, jsou lehké, ale přitom kalorické, obsahují hodně cukrů, které tělo neumí v daný okamžik využít a do krve vyšle velkou dávku insulinu, která hladinu cukru v krvi sice sníží, ale tělo tím také dostává příkaz, aby nebralo energii ze svých tukových zásob, ale naopak, aby nával této nové energii uložilo k té ostatní. Proto jsou tyto chlebíčky naprosto nevhodné nejen z hlediska hubnutí, ale také z hlediska udržení váhy. Takové potraviny s vysokým glykemickým indexem se chovají stejně. A takto nevhodných je opravdu hodně. (více o GI)

Na samý závěr jsem posbírala pár fotek z mých snídaní, které by se vám mohly hodit a mohly by vás inspirovat. Nebojte se snídaně. Je jen jediná věc, kterou pro tělo uděláte, když začnete správně snídat. Probudíte tím svůj metabolismus, který je důležitý jak pro redukci váhy, tak i jejího udržení. Držím palce, ať se vám to podaří! ☺












78 komentářů:

  1. Ahoj brouku, potěšila jsi mě, snídaně máme velmi podobné :D A ten toast s arašíďákem a banánem, bože... ♥ ♥ ♥ Já snídala víceméně vždycky, i když ano našlo se pár období, kdy jsem byla schopná první jídlo do sebe dostat v 11 dopoledne, no mamlas jsem byla, co dodat... A za velký úspěch považuju, že jsem naučila snídat i svého drahého :) víkendové snídaně, když je doma, to je naše :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že máme nehoráznou slabost pro stejné věci :D Arašídové máslo... toho bych se fakt užrala :D jinak se to říct nedá :D Víkendové snídaně u nás to je taky rituál :D Miluju to :D

      Vymazat
    2. Jak jsi to dokázala? Ten můj pořád odmítá snídat s tím, že mu je po jídle ráno blbě a že fakt nemá hned po probuzení náladu se do něčeho nutit. Grr.
      Jinak já snídám, ale je pravda, že někdy nedostatečně - když je v lednici třeba jen jogurt a nic k němu. Ale snažím se to zlepšovat. :)

      Vymazat
    3. prosím, kde koupím to arašídové máslo ? Díky

      Vymazat
    4. U nás měli kdysi dobré v Kauflandu, ale přestali je dovážet. :( Viděla jsem jej také v Bille, ale 2x dražší než v Kaufu, možná by jej měli v nějaké speciálce na zdravou výživu, někteří jej kupují i v Tescu nebo M&S.

      Vymazat
    5. Jak jsem to dokázala? Ani nevím, mám na něj asi dobrý vliv :))) když viděl mě, že o víkendu potřebuju snídat a nechtěl jen tak sedět, začal baštit se mnou... :) Zezačátku třeba jen jogurt a teď už i pečivo, juchůůů :) Když je přes týden v Praze, baští aspoň ráno musli s mlíkem :) lepší než nic :) To arašídový máslo já osobně kupuju v Lídlu, když mají americký týden, chutná mi i z Tesca a teď jsem zkusila z Glóbusu, protože ho nikde neměli :( ale jak zas bude american week v Lídlu, koupím pořádnou zásobu :D protože to začal ujídat ve velkém i můj drahý :D Mají nejvíc % a za nejlepší cenu :)

      Vymazat
    6. skvělé arašídové máslo je z lidlu, a nebo je ultralehké na domácí výrobu :)

      Vymazat
    7. Ahoj, chtěla jsem se zeptat zda je špatně když jím na snídani musli s mlékem a nebo s jogurtem?

      Vymazat
  2. Hezká fotoinspirace. Už začínám mít hlad. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vsechno bych snesla, krome peanatbutter, z toho je mi mdlo, muj diabeticky sverenec to bastil i s jam a jednou jsem to ochutnala a kdyz na to ted myslim, chce se mi vyzvracet ten kybl zelenyho caje co mam v sobe :D jinak rano vetsinou jim jen ovoce, nikdy zeleninu, nikdy chleb, jen cerealie a moca jogurt, nebo lupinky, cheerios, mleko, nebo ryzovou kasi, odvykla jsem si na slane snidane, tady to proste neni zvykem. Dat si napriklad syr, tak by me francouzi/svycari ukamenovali :D a vzdycky si rano dam trochu praveho cerstveho dzusu, ackoliv se mi krivi huba, jak je to sladky, ale zapiju to spoustou vody a jde to.. a jeste jsem se chtela zeptat.. dopoledni svacina? to ja nedelam, jelikoz vstavam a snidam kolem 8 a kolem pul 12 uz mame obed.. je to ok? dekuji a mimochodem, pekny clanek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindo, tak míchat arašídové máslo s džemem, to bych škrtila na místě :D Pokud je tvá snídaně tak bohatá, že přečkáš bez pocitu hladu do oběda, tak je to ok. Cheerios je skvělý :)

      Vymazat
    2. Heej arašídové máslo s marmoškou je nejlepší :)) A ještě třeba s cottagem :D

      Vymazat
  4. Ahoj Nikki a ostatní spolubojovnice. Přes týden a něco skoro dva týdny se hlídám v jídle. možná až moc, protože jsem přibrala a chtěla bych rychle nějaké to kilčo dolů.
    Cvičím, ale i přes fyzickou námahu a nízký výdej se váha nehýbe. max tak 2O-30 dkg, což je směšný. Snídám :-)
    Myslím si, že bych se měla pokusit přidat na jídle, ale i se toho bojím :-/ Nebo čím to může být?
    Myslíte si, že jsou důležité svačiny? Četla jsem na jednom webu, že je to jedno, jestli jíte 3 nebo více jídel, že to stejně metabolismus nezrychlý. Já od svačin upustila, protože jsem se stala ,,otrokem" svého jídla a času a také mi to ubíralo na porci, kterou bych si mohla dopřát k hlavnímu jídlu a já se tak necítila dost sytá, protože jsem to rozdělovala do více jídel. Důležité je stejně nakonec kolik toho člověk přijme kcal a skladba jídelníčku. Hlídám si tuky, bílkoviny i sacharidy - v ničem nejedu výrazně méně, protože vím, že je to hloupost.

    Díky za pomoc. Laura

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauro, napiš mi na mejl skrz kontakty, jaký je tvůj kalorický příjem a skladbu jídelníčku , mrknem na to. Taky mi napiš co cvičíš, jak dlouho, výšku, váhu , jo? :)) Nebereš nějaké léky? Všechno mi napiš :)

      Vymazat
  5. Tousty s arašídovým máslem, áách :-) Banán, a na to tedy si neodpustím kápnout trošku medu, to je pak delikatesní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přidávám se k závislákům! :D
      a snídaně je nejlepší část dne pro mě .D

      Vymazat
  6. Snídaně je moje nejoblíbenější jídlo dne, večer se vždycky těším na ráno :D
    A je to tak, když člověk snídá a dobře jí během dne, večer nějaké chutě nehrozí - já se kolikrát musím večer nutit, abych vůbec něco snědla, často ani nemám večer hlad :)
    A jak píšeš, nedostatek času je JEN A JEN VÝMLUVA. Když jsem chodila na gympl, dobrovolně jsem vstávala v 5:45, abych se mohla v klidu nasnídat, připravit se, upravit se....jasně, že kdybych vyspávala do 7 a v 7:10 odcházela, mohla bych se na nedostatek času vymlouvat :D Ale i rychlá sndíaně je možná, vždyť příprava nezabere víc jak pět mintut.....prostě jak se říká : kdo chce, hledá způsob, kdo nechce hledá důvod:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si večer drbu hlavu, zda vůbec jíst :D Ale pokud to takto řeším a nemám hlad, tak mám aspoň důkaz, že to bylo přes den ok :)

      Vymazat
  7. Zase super článek! :) Já si nedokážu svůj den bez snídaně představit. Miluju sladké snídaně, takže většina tvých fotek jsou spíš moje svačiny, ale máš je moc pěkné :).

    OdpovědětVymazat
  8. Výživová poradkyně mi řekla, že bych neměla snídat víc než jeden ks chleba (mluvím o tom, jak ho tu máš na fotce s Gervais). Rikala jsem si, že je to prostě blbost, zvlášť při mé váze 82 kg. Teď jsem si jistá, že jsem měla pravdu! Díky za tenhle článek, který pomůže jistě nejen mně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že to paní poradkyně myslela dobře, protože celozrnné pečivo sice obsahuje vlákninu, ale také dost sacharidů, které se v těch fázích prvních u hubnutí snaží poradci snížit. Nicméně 2 kusy pečiva bych u hubnutí viděla jako strop. I když není pečivo jako pečivo. některé chlebové plátky jsou malé a tenké, jiné zase tlustší , pak jsou zde váhově rozdílné plátky, i celozrnné tousty, které mají na plátek snad jen 50-60 kalorií, pak jsou zde chleby, které mají i 150, takže se to chce koukat a hlídat :) Určitě nejíst klasický bílý chléb :)) ale najít nějakou vhodnou variantu :)

      Vymazat
  9. Snídaně miluju, je to moje nejoblíbenější jídlo dne:) přidávám se do klubu milovníku arašídového másla;)

    OdpovědětVymazat
  10. Myslíš že pšeničné alebo tie multigrain chlebíčky sú na tom lepšie? To o tých ryžových viem, tak som začala kupovať tie druhé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nerada tě zklamu, ale pokud to jsou tyhle http://www.racio.cz/cs/produkty-to-nejlepsi-pro-vas/celozrnne-chlebicky/item/celozrnne-chlebicky-multigrain tak mají sice zvýšený podíl vlákniny oproti ostatním, ale podíl sacharidů je opravdu dost vysoký. Glykemický index je stále hodně nad 70, což je prostě nevhodné, pokud se snažíš hubnout. Pokud ti prostě jen chutnají, zařazovala bych je jen velmi výjimečně :/ asi jsem tě moc nepotěšila co?

      Vymazat
    2. No nepotešila :-D mrzí ma to, lebo si rada dám k večeri keď si robím len nejaký zeleninový šalát s tuniakom, syrom, vajíčkom a pod. buď tie racio chlebíky alebo knäckebroty(tie sú ale na mňa dosť drahé).

      Vymazat
    3. Dobrý den,podle toho co vím a mám načtené, pšeničné chlebíčky mají index GI 45 a multigrain 57. "špatné" jsou jen ty rýžové. Já je jím taky, ale trochu z jiného důvodu:-). Já sem asi úplně nepatřím, ale chtěla jsem Vás trochu potěšit:-) (jelikož jsem bývalá závodní atletka, cvičím od deseti let, jím strašně málo, jelikož to pro mě není důležité a s dvojčaty jsem ještě hodně naopak shodila...tady jsou jiné problémy:-)) tak Vám držím palec, Lenka Mikulíková

      Vymazat
  11. Já si třeba k snídani oblíbila takový kokteil - banán, ovesné vložky namočené přes noc ve vodě, trocha mandlí, datlí a mléko a vše rozmixovat...je to výborný, akorát netuším, jestli je to dostačující ... A s tím časem, no nevím... já vstávám do práce v 4:55 (pracuju od 6)a opravdu si nedokážu představit, že bych si měla míchat vajíčka nebo podobně...takže to řeším právě takhle kokteilem, nebo jen jogurtem no ... Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koktejly jsou super, též si je dělám, akorát není foto :D

      Vymazat
    2. No ono to asi nafocený totiž nevypadá moc zajímavě :-D Ale jsem ráda, že to je ok :-) P.

      Vymazat
  12. Ahoj Nikki, snídaně taky miluji, většinou mám snídani sladkou -např.ovesné kaše, jogurt ovoce , pohankové vločky. Na svačinu celozrnné pečivo s tvarohovou pomazánkou všeho druhu ( např. s makrelou, tuňákem,vajíčkem apod) pokud je to co máš vyfocené celá tvoje snídaně, tak to mám asi menší porce, jak pak vypadá svačina?? Díky a držím palce, tvoje stránky jsou skvělá inspirace Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svačinky mám určitě menší než snídaně :) Energicky tak poloviční :)

      Vymazat
  13. Ahoj Nikki, len pred par dnami som objavila tvoju stranku a som nou nadsena, dakujem ti za nu!! Konecne ma dokopala k tomu, nieco so sebou urobit. Chcem sa opytat, ci su na ranajky podla teba vhodne ovsene vlocky so sojovym mliekom a k tomu nejake ovocie. Dakujem vopred za opodved ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a vítej :)) tvoje snídaně je určitě vhodná kombinace :)

      Vymazat
  14. ahoj Nikky,děkuji ti za tento super článek...co se týče rýžových chlebíčku tak jsi mě hodně moc překvapila a já si myslela že jsou vhodné..často je jím na svačiny nebo i na snídani.Nahlédla jsem do spíže a zjistila, že budu muset svoji zásobu brzo zlikvidovat a taky vím,že už je nebudu nikdy kupovat. díky za důležité info.jinak ti musím pochválit snídaně máš je moc pěkné..taky jsem příznivec snídaní a nevyšla bych z domu bez snídaně :) jinak se měj pěkně a těším se na další tvůj článek:) Kájušenka

    OdpovědětVymazat
  15. Já teda snídám a snažím se do té hodiny po probuzení - tak mi to i doporučovala dietoložka. Ale jsem líná si chystat takové pěkné snídaně, jako máš ty, vlastně si poslední dobou všímám, že oproti ostatním blogerkám jím opravdu tak nějak jednoduše a jídlo na talíři prostě nevypadá tak fotogenicky...no...uvidím...možná s tím začnu malinko něco dělat...abych Vám pak nezáviděla :). K snídani střídám bílý jogurt s domácím müsli a nebo žitné pečivo buď se šunkou nebo plátkovým sýrem nebo tvarohem nebo vejci....no a když mě honí chutě, dám si občas i to arašídové máslo....Teď jsem si stáhla spoustu receptů na zdravé tvarohové palačinky, tak se vrhnu asi na ně.

    OdpovědětVymazat
  16. Snídám musli s jogurtem (hlídám si sacharidy), nebo zitny knackebrot s lucinou light,šunkou a 30% eidamem. Jinak, 2 týdny cvicim 30 day shred,cm zdá se jdou dolů, ale váha ne...

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,
    teda tyhle tvoje rady jsou vážně bezva, dozvídám se tady spoustu věcí, moc za to děkuju! Já teda snídani nevynechávám, ani kdybych chtěla, protože mně by se hned bez snídaně udělalo špatně. Ale taky vím, že když už mám vážně malou snídani, tak přesně, jak říkáš, tak bych pak celý den jedla! Takže naprosto s tebou souhlasím! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Fuj, rýžové chlebíčky :D Nechápu, jak je někdo může sníst třeba namazané sýrem. Brr!
    Já jsem ze začátku snídala vždycky narychlo, za dvě minuty jsem "zhltala" snídani a už šla pryč. Poslední 3 měsíce si ale snídani vychutnávám a dokonce jsem se naučila i vstávat dřív. Teď dělám snídani už týden i sestře, která vstává do školy a je fakt, že prý není tolik unavená!

    OdpovědětVymazat
  19. Tak bez snídaně bych asi umřela. Jakmile tak do hodiny/dvou od probuzení něco nesním, je mi na zvracení. A cvičit třeba ráno a nalačno ? to nikdy. Mám raději slané snídaně, třeba chleba s arašídovým máslem, nebo šunkou a sýrem, nějaké to rajčátko.. A párkrát do měsíce si dopřeju opravdu opulentní snídani - buď doma s mamkou, nebo třeba v kavárně a to pak létají vajíčka, opečená šunka, croiassanty, ovesná kaše s jablíčkem a tak. A pak půl dne nemám hlad a sem plná energie (a jídla :D )
    V poslední době se zkouškovým a vstáváním kolem poledne bohužel často snídám oběd (jako to jídlo, co má být k obědu), což mě trochu mrzí :/

    Nicméně si vzpomínám, že už na gymplu byla spousta spolužaček, které si ráno daly jen kafe/čaj a první jídlo měly až někdy v průběhu dopoledne. Taky prý nestíhali a neměli hlad. A přitom vstávaly o hodinu dřív než já :D

    /mimochodem - můj první komentář na tomhle blogu :))) a to ho čtu už od září :) Juch!/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Trixxie :D SNídaně tě probudily ke komentáři :D Krásné... Moc děkuji :))) Takovou pořádnou snídani si taky někdy dopřeji, když je čas, ráda si to nachystám a pak to třeba hodinu jím :D Paráda :D

      Vymazat
    2. Ano ano, viděla sem snídaně a bylo mi jasné, že nemohu už déle čekat!:D

      Vymazat
  20. Super článek! Já snídaně zbožňuju, hlavně o víkendech, když je čas. Ale hlavně jak psala Veronika, mě se bez snídaně udělalo špatně. A máš pravdu - čím kvalitněji a poctivěji jím přes den, tím míň nebo vůbec mě honí chutě :-D Burákové máslo jsem objevila nedávno (u Fitness-girl) a anoo, hrdě se hlásím mezi jeho příznivce ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, že jsi burákovýmu máslu podlehla :D Já se toho bála, ale je fakt fajn :)

      Vymazat
  21. Navíc ty rýžové chlebíky prý ucpávají střeva, resp. ony tak nějak vytvoří tenounké lupínky, nalepí se na střevní stěnu a živiny pak nemohou procházet ze stravy přes střevní stěnu do krve a dochází k nedostatku přijatých vitamínů a živin.

    OdpovědětVymazat
  22. Mohla bych mít prosím dotaz mimo "mísu". Na tvém blogu čtu hodně o proteinech. Ale jaký je tvůj názor na L-carnitin? Děkuju, Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, nemám s L-carnitinem zkušenost, rozmýšlela jsem se mezi proteinem a tímhle, a dala přednost proteinu, ale vím z FB stránky, že ho docela dost žen užívá, před tréninkem, někomu pomáhá, někomu ne. Kvalitní prodejci upozorňují na to, že bez správného stravování to nefunguje.

      Vymazat
  23. Tento blog neustále sleduji, protože se tu dozvídám spoustu nových informací:) Například ty chlebíčky. Pořád si je kupuji, protože jsem si myslela, že jsou zdravé a lepší než pečivo... asi je trochu omezím :D
    A snídaně zbožňuji! Bez ní bych si den nedokázala představit.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když si dáš rýžový chlebíček jako chuťovku a doplněk k něčemu, tak to určitě není tak špatné, jako se tím doslova cpát od rána do večera :)) Já to opravdu často vidím k snídani a dokonce i ke svačině a obědu a pak se lidé právě diví, proč mají večer takový hlad. Je to díky těmto věcem :(

      Vymazat
  24. Ty tvoje snídaně vypadají opravdu lahodně :))
    Já jsem třeba nikdy nechápala, jak někdo nemůže snídat.Ale občas mám takovou chvátačku do školy, že i kdybych si tu snídani dala ráda, nestihnu to .Někdy ten čas opravdu není.

    Nikky, chtěla jsem se tě zeptat :Nepřidala by jsi někdy i denní jídelníček ? Moc by mě zajímalo jak jíš :) děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídelníčky jsem kdysi psala, myslím že 3x i nafotila, ale moc mě to nebaví :D Takže o nich asi ani psát nebudu ... neříkám , že nikdy, ale momentálně o tom nepřemýšlím :)))

      Vymazat
  25. Páááni:)! To jsou bohatý snídaně:)! Já mám většinou jen něco, co se nakrájí a dá na talíř. Takže bohužel :buchty, sušenky a tak. A potom celý dopoledne zkuhrám hlady.
    Achjo. Já rýžový chlebíčky ráda:/. To je špatný, protože jsou fakt hrozně dobrý (ukamenujte mě:D:D). Ale hlavní otázkou pro tebe je...jsou tak hrozný i kukuřičný chlebíčky? Ty miluju a hrozně se jich nechci vzdát:(. Jsou užitečný? Jo a nechtěla by jsi udělat článek na "Syrovátku"? No radši juknu, jestli to tu někde neni:).
    Tvoje snídaně mi způdobily obrovský hlad. Cvičila jsem hoďku a půl a jsem fakt vyšťavěnááá:). Ale zase spokojená.
    Předem dík za odpověď:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi kukuřičnými plátky je to bohužel ten samý problém :(
      Syrovátku jakou? Nápoj? Jako protein?

      Vymazat
    2. No mám vanilkovou syrovátku prostě:). Já se v tom moc nevyznám:/.

      Vymazat
  26. miluju snidane , jim teda furt ovesnou kasi na tisic ruznych zpusobu ale kazdej vecer se na ni vylozene tesim:D
    krasny fotky, to moje kase vypada jak slichta ale me to nevadi pro me je to namka:D

    OdpovědětVymazat
  27. Nikki kde se dá prosím koupit arašídové máslo? Dívala jsem se u nás v obchodech a nikde jsem jej nenašla :-) Janka

    OdpovědětVymazat
  28. ja ho treba kupuju v dmku. maj pak jeste v mark and spencer,v intersparu a myslim ze i v kauflandu a obcas i v lidlu kdyz maj ten americkej tyden.a pak v kazdy zdravi vyzive urcite.

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělý článek, děkujeme! :) Já jsem teď párkrát zaspala a nestihla jsem se nasnídat -> celý den jsem měla hlad a honila mě mlsná víc než kdy dřív... Jinak já nejradši snídám ovesnou kaši nebo pečivo s margarínem a medem :)

    OdpovědětVymazat
  30. Nikki a co spaldove chlebicky, vcera jsem je zrovna koupila, je tam 70% spadla a pak tedy trochu i ty ryze, ale ty by nemusely byt tak spatne ne?? :)))

    OdpovědětVymazat
  31. Já když vidím ty tvoje snídaně tak už se nemůžu dočkat až bude léto a bude všechna zelenina krásně čerstvá a hlavně domácí... ty blafy co se přes zimu prodávají v obchodech, to je trest boží :D

    OdpovědětVymazat
  32. Ja mám veľký problém s pečivom všeobecne. Mám komplex, že z chlebu jednodudcho napuchnem a priberiem (asi by som to mala zmeniť, že ?) :D a živím sa ryžovými chlebíčkami... i keď denne zjem tak 2 kusy maximálne :O ale asi to robím zle, že.... človek sa učí celý život :) a čo hovoríš na rôzne knäckebrots ? Tie môžem konzumovať ? Včera som tomu dala na raňajky... asi 100 g čokoládových mušliečiek :D HRIECH :D

    OdpovědětVymazat
  33. Asi mám blbou otázku, ale co je to bílé na chlebu na druhém obrázku zespoda? :D

    OdpovědětVymazat
  34. Já to mám se snídaní trošičku složitější. Ráno si musím vzít léky (na šž - budu je brát na furt) a pak musím 30 minut vyčkat a teprve potom si můžu něco vzít jíst. Takže do hodiny to stíhám tak akorát. Ale stíhám. No a pak si dám "předsnídani" proteinový nápoj a banán. Nevím jerstli mé řešení je to nejlepší na světě, ale zatím to tak funguje a večer mě žravka nehoní. No a pak za asi 3hodiny si dám selský jogurt s müsli.
    Světla

    OdpovědětVymazat
  35. Krásně napsaný článek a úžasné fotky. Nechtěla bys někdy připravit článek na téma večeře? S tím mám fakt problém. Nikdy nevím, co si dát. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mě to napadlo, možná někdy, nerada slibuji :)

      Vymazat
  36. Ahoj Nikki, díky za inspiraci a super fotky! Moc pěkně snídáš! Já snídat musím, jinak nefunguju, ale občas, když vypravuju ráno děti i sebe a v 7,30 odjezd, tak někdy dosnídávám až po osmé v práci, no... Často si dávám knäckebrot (4 plátky) se šunkou nebo sýrem, někdy müsli, které zaliju horkou vodou, aby se nasáklo, a pak přidám bílý jogurt. Ovoce ani zeleninu si ráno nekrájím. Cottage si dávám spíš k večeři. Ke svačině dopo ovoce, odpo jogurt a nějakou ovesnou sušenku.
    Jinak se taky hlásím k milovníkům burákového másla :) Už hrozně dlouho jsem ho neměla, asi zase nakoupím... Kdysi v Anglii jsem si kupovala JIF, u nás mají dobré, i když dražší (hladké i s kousky) v Countrylife (vyplatí se zajet do jejich centrály v Nenačovicích, mají tam vzorkovou prodejnu za nižší ceny než v eshopu). Jasně, že ne jen pro máslo:)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Nikki,

    snídani řeším skoro pořád. Potřebovala bych poradit. Ráno chodím cvičit do posilovny na hodinu kardio (stepper, cross trainer, chůze na pásu), než odvezu děti do školy, tak snídám pouze Caro s mlékem (teda spíš piju) a pak jdu tak v 8.15 cvičit. Doma jsem tak kolem 10 hod a snídám tak v 10.30 hod, což je vlastně moje první jídlo a je fakt, že na to, jak každej den makám, takmoc nehubnu a navíc večer mám chutě. Je mi jasný, že je to tou snídaní - mám teda snídat a pak jít cvičit ?? Díky moc Katka

    OdpovědětVymazat
  38. Tak tedy už vážně nevím co budu jíst !úterý 29. ledna 2013 22:59:00 SEČ

    Dobrý den .
    Prosím o radu !
    JSem alergická na mléko a na všechno obilí kromě rýže. Takže obyčejné pečivo (pšeničné , žitné , kukuřičné , špaldovéprostě všechno) je pro mě prostě pasé. Nezbývá mi tedy nic jiného než nahrazovat pečivo rýžovými chlebíčky . Alespoň si to tedy myslím !
    Co mám tedy jíst , když chci hubnout ? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je spíše otázka na specialistu nebo lékaře, já se v tomhle neorientuji :(

      Vymazat
  39. Ahoj,
    od ledna postupně procházím Tvůj web a je to paráda :) Co se týče snídání - tak nejčastěji si dávám jogurt s ovesnými vločkami nebo nějakými cereáliemi, nebo cereálie s mlíkem (k tomu kafe). A k těm rýžovým chlebíčkům - celozrnné pečivo mi moc nechutná, tak si dávám občas k odpolední svačině dva plátky těhle chlebíčku se sýrem nebo šunkou, protože jsem myslela, že je to lepší než ten bílý rohlík... Kupuji si Cornies s lněným semínkem, a na občasné mlsání si kupuji do práce Raciolky se skořicí nebo ty s příchutí rajčat a mozarely... Po přečtení tohoto článku si říkám, že je přestanu raději kupovat :) Knackebroty mi nechutnají, tak budu muset najít nějakou náhradu za běžné pečivo... :)
    Jinak přeji hodně štěstí a radosti ;-) Jája K.

    OdpovědětVymazat
  40. J a bych chtela uklidnit vsechny, ze s ryzovymi chlebicky lze v pohode zhubnout... Neni to tak, ze nezhubnete, ja jedla zdrave a cvicila a misto peciva jedla jen ryzove chlebicky a zhubla jsem 15kg... Jasne, maji vysoky glykemicky index,ale to ma kdeco,k rabovani lednicky nebo McDonaldu me to nedohnalo:)

    OdpovědětVymazat
  41. Jani, určitě ano, nejde o kalorie, ale spíše o to, že mají nízkou sytící schopnost, zdravé jako takhle určitě jsou :) ale nejedla bych je samotné, ale třeba právě se zeleninou či tvarohem, čímkoli, co má naopak glykemický index nízký, aby se to jakože "dorovnalo" :)) a pak je to zase o něčem jiném.. já často vidím, jak si holky v rámci hubnutí tyhle chlebíky baští samotné a to není nejlepší řešení právě. Mají brzy hlad, ale kalorie jsou pořád kalorie... já si je taky občas do jídelníčku zařadila.. velmi málo, ale zařadila a právě obložené věcmi, aby se glykemický index stáhl :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)