Record Games: Game #2 - Cardio Combo


Dnes je na řadě další workout, který jsem pro vás připravila. Původně pod názvem Push-up Combo, ale jelikož jsem chod a cviky pozměnila a celý workout tak vylepšila, přešla jsem na jiný, mnohem výstižnější název a to Cardio Combo

Dnes jediné dvě věci, které budete potřebovat je kettlebell nebo těžká činka, nebo spojíte dvě lehčí činky dohromady, a podložka. Celý trénink má

  • 16 minut pro kategorii pokročilých
  • v kategorii pro mírně pokročilé minut 12

Dnes tedy nepojedeme na čas, ale na počet opakování. Pokud budete chtít zaznamenat kolik opakovacích cviků jste pro každý interval zvládli, můžete, ale nemusíte, stačí akorát napsat, zda se vám cvičení líbilo a ještě nějaké poznatky k tomu ☺ Formulář je pro vás opět připraven ☺

Předtím než začnete, koukněte se na obrázky, které jsou u každého cviku, abyste věděli, jak cvik provádět nebo spíše si upřesnit, jak má ten daný cvik vypadat. Koukněte se také do poznámek pod jednotlivými cviky k dalšímu upřesnění cviku. Jak jsem již napsala, trénink bude trvat 16 nebo 12 minut podle kategorie, kterou si vyberete, je to tabata styl, kde budeme mít 30 nebo 20 vteřinový interval pro cvičení a 10 vteřin pro pauzu. Vystřídáme 8 různých cviků a uděláme celkem 3 kola

Zde si můžete nastavit časovač pro dnešní cvičení http://www.beach-fitness.com/tabata/
Rounds: 24
Seconds on: 30 (20 pro II. kategorii)
Seconds off: 10
Total time: automaticky by mělo naskočit 16 minut (12 minut pro II kategorii) ☺

Já v každé desetivteřinové pauze zapisovala počet opakování pro daný cvik. Připravila jsem pro vás tisknutelnou verzi tréninku s předpřipravenými kolonkami pro vaše výsledky po každém kole ☺





Cardio Combo - přehled
budete potřebovat: podložku, kettlebell nebo činku
kategorie I.kategorie II.
(střídá se interval 30 sekund cvičení, 10 sekund pauza - trénink trvá 16 minut)
-------------------------------------
30s Burpee (obr)
10s ---
30s Kettlebell Swings (obr)
10s ---
30s Plank Shoulder Taps (obr)
10s ---
30s Plank Knee To Elbow (obr)
10s ---
30s Dips (obr)
10s ---
30s Dancing Crab (obr)
10---
30s Prisoner Low Jacks (obr)
10s ---
30s Knee Hug Crunches (obr)
10s ---
-------------------------------------
Pozn: burpee je s klikem a výskokem
kettlebell swings - rovná záda!!!
shoulder taps - každý dotek ramene je jako 1
knee to elbow - každý dotek kolenem jako 1
dips - ohyb nevykonává pánev, ale ruce
dancing crab - každý dotek ruka/noha jako 1
low jack je v mírném podřepu
knee hug crunch - pozice téměř do lehu
(střídá se interval 20 sekund cvičení, 10 sekund pauza - trénink trvá 12 minut)
-------------------------------------
20s Burpee (obr)
10s ---
20s Kettlebell Swings (obr)
10s ---
20s Plank Shoulder Taps (obr)
10s ---
20s Plank Knee To Elbow (obr)
10s ---
20s Dips (obr)
10s ---
20s Dancing Crab (obr)
10---
20s Prisoner Low Jacks (obr)
10s ---
20s Knee Hug Crunches (obr)
10s ---
-------------------------------------
Pozn: burpee je bez kliku, s výskokem
kettlebell swings - rovná záda!!!
arm taps - každý dotek ramene je jako 1
knee to elbow - každý dotek kolenem jako 1
dips - ohyb nevykonává pánev, ale ruce
dancing crab - každý dotek ruka/noha jako 1
low jack je v mírném podřepu
knee hug crunch - pozice téměř do lehu.
Náročnost tohoto workoutu hodnotím na 9/10 ☺

A ještě pár nutných bodů k tréninku:
  1. připravte si hudbu, při které chcete cvičit, ale také cvičební potřeby, ať nic mezi nehledáte
  2. dodržovat formu cviku
  3. cviky si nejdříve vyzkoušejte, pokud si nejste jisti
  4. pocítíte-li nutkání udělat si pauzu, udělejte to (čas běží)
  5. po dokončení workoutu si zapište poznámky ohledně počtu opakování cviků, váhy činek, apod.
  6. nezapomeňte na zahřátí a závěrečný strečink (do celkového času se nepočítají)
  7. pochlubte se s vašimi výsledky zde na blogu a uveďte kategorii, ve které jste cvičili ☺

Máte-li dotazy, šup s nimi do komentářů, třeba se odpovědi budou hodit někomu dalšímu nebo mi pište na e-mail ☺ 

Můj výsledek: cvičila jsem kategorii I, 6 kg kettlebell
Burpees: 8,6,6
Ketllebell swings: 19,19,19
Plank Arm Taps: 40,36,37
Plank Knee To Elbow: 22,20,20
Dips: 24,25,23
Dancing Crab: 20,20,21
Low Jacks: 27,32,30
Knee Hugs: 18,20,21


Nezapomeňte, že nikdo není vítězem, 
a nikdo není poraženým. 
Všichni jsme sami sobě vyzyvateli
a vítězství pro každého z nás bude, 
až své vlastní rekordy 
u jednotlivých tréninků překonáme. 

Velmi mě to mrzí, ale  úplně první vaše výsledky z formuláře zmizely někam do neznáma,hledala jsem je i v aplikaci a bohužel nenašla :( Tak trošku si myslím, že to byla moje chyba, jelikož jsem zapomněla nastavit číselný počet příspěvků a systém je po deseti uveřejněných automaticky mazal. Teď už je nastavení správné, ještě jednou se omlouvám, příště na to dám určitě pozor.

Předchozí Record Games:
Game #0.5 Rope Skipping

Nenesu zodpovědnost za zranění či úrazy způsobené doma, ve fitness centrech či kdekoli jinde. Každý cvičí s vlastním úsudkem ohledně svého zdraví, nejsem rovněž odpovědna za nesprávné provádění cviků, za nesprávné užívání či manipulaci se sportovním vybavením potřebnými pro tréninky v rámci Record Games.

32 komentářů:

  1. Jak si to časujete, podle čeho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle toho, co je napsáno v textu.

      Vymazat
    2. Já vím, ale jestli pořád koukáte na hodinky nebo existuje nějaké počítadlo?

      Vymazat
    3. Však je to v tom textu napsaný, kde si nastavit to počítadlo....

      Vymazat
    4. Jé já ten odkaz přehlédla! Děkuji to je tak šikovný!

      Vymazat
    5. Jojo, je to šikovná věcička a pomůcka :)

      Vymazat
  2. Plank Shoulder Taps je pro mě novým cvikem. Vypadá to na super workout!!

    OdpovědětVymazat
  3. Premýšľam, že dnes to možno skúsim taky. :) Behať dnes asi nepôjdem, tak uvidím.

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, vypadá to táák nevinně!! :D Opak je pravdou, málem sem po odcvičení neuzvedla ani 9 kg dceru z postýlky :P Leje ze mě, všechno se mi klepe .. uf! :D Myšičkaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Když jsem tu sestavu cvičila, tak jsme si po druhém kole říkala, zda nestačí jen ty dvě kola. Pak jsem si vzpomněla na Jillian, ta by určitě řekla "ne nestačí" :D

      Vymazat
  5. Supeeeer, příště něco víc na nohy, ať se ty odrovnané ruce, ramena vyrovnají :D

    OdpovědětVymazat
  6. nikki mam dotaz jacky se pocitaj kazdej skok 1x zapocitani bo od sebe k sobe jako jeden?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokaždé, když máš nohy od sebe, tak je to 1 :D takže ano, od sebe k sobě 1 :)

      Vymazat
  7. Ahoj Nikki, vypadá to pěkně! Chválím nápad přidat ty obrásky cviků.
    Nevím, kdy si zacvičím, už třetí den jsem nastydlá a i když už teda nechraptím, na cvičení si netroufám. Nebo bych mohla, co myslíš?
    Dík a měj se,
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ještě vydrž :)) Já vím, že ty pohnutky jít něco dělat jsou silné, ale čím víc prostoru tělu dáš, tím líp uděláš :) Však víš :)) Vydrž :)

      Vymazat
  8. Jediny problém mi prostě dělá pří burpee držet kolena u sebe, vždycky je roztáhnu jak žaba a tím si to ulehčím ikdyž se snažím na to myslet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí :) Já je taky nemám úplně ukázkově u sebe tedy :)

      Vymazat
  9. Skvělý workout!!A ještě ty obrázky u toho,hezky sepsané :-) Příští týden určitě vyzkouším,bohužel teď celý víkend pracovní!
    Jsi skvělá :-)
    Krásný víkend přeji,Míša

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, milujem a nenavidim ta zaroven :D Dnes som mala koncit 2.level 30DS ale straaaasne sa mi nechcelo, tak som dala takuto zmenu. A ze wow (NWOW :D) Paradne som si dala do tela. Dakujem.
    V prvom kole som nevedela, ze co s rukami a nohami, a ta pauza bola strasne kratka, ale dalsimi kolami sa to lepsilo. Fakt super.
    Katie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já prvně netušila, co tím NWOW myslíš, jak mi to došlo, tak jsem vyprskla smíchy :D Milé :D
      U mne se to také každým kolem zlepšovalo, než se do toho člověk dostane :D těch deset vteřin je málo na to první rozkoukání, ale to je podstata intervalového tréninku, a nakonec si stejně člověk najde systém a až to budem cvičit příště, tak to bude ještě lepší :)

      Vymazat
  11. Po uplynutí časovače na vás vybafne taková roztomilá čičí. :D Kéž bych se nelekla. A workout je úžasný! Jen přemýšlím jestli nedám Boba a jeho 10 minutoý workout na bříško. A moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki, já teda při výskoku u burpees ještě dávám ruce vzhůru. :)) A dělám dámský klik, ale dneska jsem si při tom málem rozbila držku, protože jsem cvičila na koberci a ten mi celej podklouzl... až jsem si myslela, že mám zlomenou ruku.
    Na swings jsem měla jen 4kg činku, tak jsem si pak po workoutu ještě dala tabatu na tento cvik (3 kola), abych to aspoň trochu kompenzovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ono je někdo dává vzhůru , někdo ne, já teda ano, lépe se mi skáče :) Jillian jsem koukala je také občas nedá a pár lidí v Body Revolution programu taky nechávali dole. A normální video s někým, kdo viditelně dělá burpee s klikem (pohled z boku) jsem nenašla, tak jsem dělala gif obrázek z toho co bylo no :)) až najdu lepší, tak to předělám, chtěla bych z obrázků udělat takovou galerii cviků a u každého cviku právě takový pohyblivý obrázek mít. Až jich bude víc tedy :)

      Vymazat
  13. Jo, tohle je fakt super nápad :) Já si teda ještě všechny cviky překládám do češtiny (už ani nevím proč), a tak už si takovou soukromou galerku vlastně taky vedu, jen k tomu nemám takhle hezký obrázky, ale vlastní náčrtky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi ale šikovná :)
      Já si taky ze začátku přepisovala všechno do češtiny, sice jsem angličtinář, ale co si budem říkat, nějaký plank, dip, dancing crab, superman... kdo se v tom má vyznat :D takže jsem taky psala v češtině, ale čím častěji to člověk vidí, tak si zvykne :)) Uvidíš, že i ty :)

      Vymazat
  14. S tim časovačem mě to fakt děsně baví, je to mnohem zábavnější, než jen koukat na hodiny, asi by to ani dost dobře nešlo, ale je to prostě super, díky za tip Nikki! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak mám odvičeno a musím říct,že to bylo skvělé cvičení ,hezky mi to uteklo :-) ale pěkně se mi třásly po cvičení ruce :-D
    Díky za cvičení,Míša

    OdpovědětVymazat
  16. Nikišku, to je super!!! Snad mi bude o víkendu natolik úplně dobře, abych to prubla!

    OdpovědětVymazat
  17. a ako sa to cvičí? 3x celé zopakovať alebo 3x jeden cvik a ptm sa posunúť na ďalší cvik keď je to tabata style ako píšeš? dúfam, že som to neprehliadla lebo som tuším prvá kto sa na to pýta :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, všechno je už nahoře napsané :D 3 kola celkem, 1 kolo se skládá z těch 8 cviků :) celé tři kola je to 30 vteřin cvik 10 pauzu, dohromady 16 minut :)

      Vymazat
  18. Na počest malé Elišky jsem si dnes dala tento workout. Hezky jsem se zapotila. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)