pátek 4. ledna 2013

Record Games: Game #1 - Jump Workout

Dnes si dáme první skutečný workout, možná bych měla ještě přiřadit slovíčko společný ☺ Ti, co se zúčastnili jakéhosi předkola v rámci "švihadlové výzvy", budou na tom dnes mnohem lépe, jelikož švihadlo bude hrát hlavní úlohu v našem dnešním tréninku.

Zúčastnit se jej mohou naprosto všichni, i vy, kteří začínáte. Pokud švihadlo nemáte, nevadí, zkuste si zaskákat s námi i tak ☺ Časy, prosím, pište opět, jako minule, do chatového pole, prý je to lepší, když jsou výsledky všechny pohromadě ☺ Do komentářů opět směřujte dotazy, připomínky a podobně.

JUMP WORKOUT se skládá  hned z šesti systematicky kombinovaných cviků, můžete si vybrat ze dvou obtížnostních kategorií ☺   
Náročnost tohoto workoutu hodnotím na 8,5/10 ☺
Jump Workout - přehled
budete potřebovat: švihadlo, podložku, činky, vodu
kategorie I.kategorie II.
100x skok přes švihadlo
10x burpee s klikem
20x mountain climbers
100x skok přes švihadlo
10x burpee bez kliku
20x plank walk-up (obr.)
100x skok přes švihadlo
10x burpee s klikem
20x  legs lift toe touch (obr.)
100x skok přes švihadlo
10x burpee bez kliku
20x weighted squats
-------------------------------------
Pozn: burpee s výskokem se po každé sadě
střídá "s" a "bez"  kliku. Váhu činek
u "dřepů-squats" vybírejte dle vlastních potřeb. Při "leg lifts toe touch" začněte
v leže, 
ruce natažené za hlavou, zvedneme nohy, poté se snažíme prsty dotknout
špičky na nohou. Vracíme se do lehu.
 U "plank" střídejte ruce, kterými se zvedáte
(10 levou, 10 pravou). Mountain Climbers 

počítáme jako 1 vždy při pozici pravé nohy
pod hrudníkem.

50x skok přes švihadlo
5x burpee
10x mountain climbers (obr.)
50x skok přes švihadlo
5x burpee
10x plank walk-up (obr.)
50x skok přes švihadlo
5x burpee
10x legs lift toe touch (obr.)
50x skok přes švihadlo
5x burpee
10x (weighted) squats
---------------------------------
Pozn: pokud máte švihadlo cvičte s ním,
můžete i bez něj, burpee můžete
dělat s klikem, s klikem na kolenou,
 bez kliku, s výskokem či bez něj.
Poslední cvik "dřepy-squats" můžete dělat
s činkami či bez ☺ Při "leg lifts toe touch"
v leže zvedneme nohy, poté se snažíme
prsty dotknout špiček na nohou.
Vracíme se do lehu. U "plank" střídejte ruce,
kterými se zvedáte (5 levou, 5 pravou).

Mountain Climbers počítáme jako 1 vždy
při pozici pravé nohy 
pod hrudníkem.

A ještě pár nutných bodů k tréninku:
  1. připravte si hudbu, při které chcete cvičit, ale také cvičební potřeby, ať nic mezi nehledáte
  2. odcvičit workout za co nejkratší dobu
  3. neobětovat však formu cviku kvůli kratšímu času (není umění cvik ošidit, ale provádět jej stále stejně dobře, ale pokud potřebujete šidit sami sebe... dobře.)
  4. kdykoli pocítíte nutkání udělat si pauzu, udělejte to
  5. po dokončení workoutu si zapište svůj čas a poznámky ohledně cviků, váhy činek, apod.
  6. nezapomeňte na zahřátí a závěrečný strečink (do celkového času se nepočítají)
  7. pochlubte se s vašimi výsledky zde na blogu a uveďte kategorii, ve které jste cvičili ☺

Máte-li dotazy, šup s nimi do komentářů, třeba se odpovědi budou hodit někomu dalšímu nebo mi pište na e-mail ☺ 

Můj výsledek: cvičila jsem kategorii I, 3 kg činky, čas 11:30

Nezapomeňte, že nikdo není vítězem, 
a nikdo není poraženým. 
Všichni jsme sami sobě vyzyvateli
a vítězství pro každého z nás bude, 
až své vlastní rekordy 
u jednotlivých tréninků překonáme. 



Předchozí Record Games:
Game #0.5 Rope Skipping

Nenesu zodpovědnost za zranění či úrazy způsobené doma, ve fitness centrech či kdekoli jinde. Každý cvičí s vlastním úsudkem ohledně svého zdraví, nejsem rovněž odpovědna za nesprávné provádění cviků, za nesprávné užívání či manipulaci se sportovním vybavením potřebnými pro tréninky v rámci Record Games.

42 komentářů:

  1. Už se těším, až to vyzkouším. :))
    Beru to jako přípravu na tréninky se Zuzkou. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super. Škoda, že už musím do práce, ale o víkendu se do toho pustím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. dotaz: burpee má být bez výskoku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud se ptáš pro 1. kat. tak s výskokem, dopíšu to tam, pokud pro 2. tak záleží na tobě.

      Vymazat
  4. Vypadá to dobře.. na večer mám připravené zwow 45, ale hned na začátku tam je 30 competition burpee with knee hug buy in a to mě asi zabije, tak možná si dám tvůj workout :-)AA

    OdpovědětVymazat
  5. je to lákavý workout :) už se těším až si ho dneska zacvičím :)Kájušenka

    OdpovědětVymazat
  6. pane bože Niky! zabila si mě :D 7:11 kategorie I. (bez švihadla :(, 2 kg činky) teda pořádně jsem se zapotila a udejchala :D ale je to super HIIT určitě si ho brzo zopáknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší :D Zkus příště se švihadlem, není nad to zanadávat si, jak se to plete do noh, když zrovna nechceš :D

      Vymazat
    2. když já nedám ani jeden skok a záchod v koupelně opravdu neposunu na stranu :/ :D ale slibuju, že se to budu snažit nějak vymyslet a naučit :)

      Vymazat
    3. to bys byla hodná, ale prosím tak, aby ještě fungoval :D

      Vymazat
    4. Seashko, prosím, dopiš si čas do horního formuláře, ať jsme komplet :)) Děkuju.

      Vymazat
  7. Super Nikky! Kategorie I., čas 10:29. Švihadlo...no, nakráčela jsem s ním do obyváku, všechno nahrnula na jednu stranu a začala. Mamka přišla a jen řekla, ať ji nevyplašim Zrzečka (kočku :D) a pak ať dávám pozor na stromeček. Nojo, ale já jsem skákala tak zabraně, že se mi švihadlo zachytlo za větev stromečku :D. Tak jsem ho radši rychle pustila a skákala bez něj. Činky byly 1,5 kg.
    Tenhle workout mi jako celek dost sedl, obsahuje moje oblíbené cviky, takže děkuji a budu se těšit na další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super díky :)) Já se švihadlem zase rozkývala lustr na stropu :D a taky jsem se chvíli krčila, jestli teda jako spadne nebo nespadne :D nespadl :)) Jsem ráda, že se líbil :))

      Vymazat
    2. prosím, taky si dopiš do horního formuláře svůj čas a kategorii :)) děkuju, dala jsem to tam teď nově, tak jako to bylo posledně :)

      Vymazat
  8. Vypadá to skvěle! Dneska jsem si chtěla dát Zuzku, ale mám po tříhodinové procházce se psy a zítra bych chtěla být použitelná na fitbox, tak jsem původně dneska nechtěla cvičit vůbec, ale tohle je tak skvěle sestavené, že prostě musím. :)) miluju všechny tyto cviky, až na mountains climbers, ty přímo nesnáším. :D
    Jo a Nikki, minule jsi tu měla ten chat, kam se psaly výsledky, nemyslíš, že by bylo fajn mít to tady vždycky? Mezi těmi komentáři se pak člověk musí začíst, tam je to tak hezky přehledně. ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a já myslela, že to nebyl dobrý nápad :D tak jo, šoupnem to zpátky :)

      Vymazat
  9. nikki chapu ty mountain klimbers jako ze je to prava-leva 1x zapocitano?takze 40x?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, já nevěděla, jak to přesně napsat :D prostě oběma nohama jako 1. dohromady tedy po jedné noze tedy 40x :))

      Vymazat
  10. diky:) odcviceno byla sem zadejchana jak prase ale:)ale parada diky za paradni workout sem dneska presne potrebovala nak sem nevedela co si dat takze presne ses mi trefila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky díky... :) tys jela s 12kg ... no jsi skvělá !!!! ... ty mi na tu "tašku" děláš čím dál tím větší chutě :D

      Vymazat
    2. musim rict ze sandbag pouzivam celkem dost je to celkem prakticky a takovy low jack s tim...boli boli:D

      Vymazat
  11. Ahoj, chtěla bych to vyzkoušet, ale např. planks a mountain climbers jsem nepochopila :( Nebylo by video, nebo tak? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rosie, jsou u těchto cviků obrázky pohyblivé se cvikem, jak má vypadat :)

      Vymazat
    2. Aha, no, já na to koukám přes mobil, a ten to neumí přehrát :) Asi budu muset zapnout počítač :) ps: ty sqats, to jsou normální kliky, že jo?

      Vymazat
    3. Squats jsou dřepy, když tak mrkni ještě do poznámek , který je pod těmi cviky napsán :))

      Vymazat
  12. Juj, jasně, drepy jsem myslela, promiň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý, Zuzka taky jednou řekla "dejte si nohu za hlavu" a strkala tam ruku :D člověk se plete :))

      Vymazat
  13. Tak jdu do toho, ale nevím nevím. Včera jsem si dala Zuzku ZWOW 27 a do dneška jsem nevěřila, že mám svaly na zadku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Zuzka je bezkonkurenční :)) myslím, že asi "nadáváš" na stejný workout jako jsem "nadávala" já :D Však zkus třeba o víkendu :)

      Vymazat
    2. Dala jsem to :D Jsem hold nezmar, sice u dřepů už zadek dost protestoval, ale super :) Začátek byl krušný, dokázala jsem si při přípravě hodit 3kg činku na kousíček palce bez bot) :D Nejvíc mě dostalo legs lift toe touch, na břicho už jsem necvičila dlouho, spíš sem teď 14 dní jen běhala, tak to bylo hodně znát. A ještě jsem si z toho udělala jiný cvik, dávala jsem nohy nahoru zároveň s rukama:D Výsledný čas 10:31, což je slušné. A fakt super, lilo ze mě víc než z té Zuzky :D Určitě si tenhle workout zařadím do plánu a už se těším na nový příští týden :)

      Vymazat
    3. Tvoje nadšení mě opravdu rozesmálo :D hned ta první věta :D šikula jsi :D

      Vymazat
  14. Tak tento workout určitě zkusím zítra ráno, ať mají sousedi hezkej budíček :D

    OdpovědětVymazat
  15. Zkoušela jsem si cviky a mám problém s plank walk-up, prostě se do normalniho kliku nezvednu. Můžu si to modifikovat a zvedat se do kliku tzv. dámského?
    Jinak, na celé se chystam teď odpoledne, dopo jsem dělala level 2 z 30 day shred, tak uvidím, jak to zvládnu, bylo to pro mě celkem náročné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. De facto se mě nemusíš ptát na svolení? :)) Udělej si každý cvik jak potřebuješ, ale zapiš si to do poznámek, aby až příště budeš dělat stejný workout uvidíš pokrok :) O to běží :)) Hodně štěstí :))) JInak ve 3. levelu tenhle plank určitě natrénuješ, tam totiž je :)

      Vymazat
    2. Já se spíš ptala z hlediska provedení, jestli to není chyba, nerada bych si ublížila.
      Díky za povzbuzení! A s tím levelem 3 jsi mě uklidnila, hned se na něj těším víc :D

      Vymazat
    3. Není to chyba, ale hlídej si záda, musí zůstat rovná, nesmíš se hrbit :))) Jsem ráda, že mám uklidňovací schopnosti :D

      Vymazat
  16. jak tak koukám do tabulky výsledky, tak se zatím všichni vrhli na I. kategorii, holky dotoho! :D krásný výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sakra, já se obávám, že bych měla co dělat i u té 2. kategorie.. :-) Brzy se budu muset do něčeho takového pustit, abych opravdu zjistila, jak na to jsem. I když podle včerečšjího cvičení už teď tipuji, že zatím celkem bídně. :-/

    OdpovědětVymazat
  18. Ráno level 2 z 30 day shred, odpoledne tohle, i když kategorie 2 a s "úlevami", inu, proč ne :) Zatím žiju :)

    OdpovědětVymazat
  19. No asi to zítra prubnu, vidím to na II. kategorii.
    Ale koukám že holky jsou fakt dobrý, skoro každá dělá jedničku
    Světla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)