Sportovní výzva: "Record Games" #0.5 Rope Skipping Challenge


Aby naprosto neupadlo v zapomnění, dovolila jsem si aktualizovat výzvu a tím vás také samozřejmě vyzvat k úplně první "challenge", která se na stránkách Moje tělo vyskytla v projektu Record Games ☺


Tahle výzva není absolutně ničím a nikým omezena, účastnit se ji můžete všichni - kdykoli, kdekoli, jednorázově, opakovaně, je jedno kolik vážíte, jakou máte kondičku, kolik je vám let a zda jste muž či žena ☺ Je určen pro všechny, co rádi cvičí a kteří rádi sami sebe popohánějí za lepším skóre. Jde o jakési "hry", kde každý z vás bude vyzyvatelem. Ale nebudete soutěžit jeden s druhým, nýbrž vy sami se sebou.

Pro tuhle konkrétní výzvu je nutné mít švihadlo. Ano, budeme skákat ☺ No, ono se to zdá jednoduché, ale ovládat souměrně nohy a ruce a vlastně celé tělo zase taková legrace není ☺ Připravila jsem proto pro vás dvě kategorie a bude záležet na vás, které se budete chtít účastnit. Po odskákání si nezapomeňte do vašich notýsků poznačit datum, název této výzvy a váš čas. Uvidíte, jak se postupem času a tréninkem vaše kondička výrazně zlepší a tím se bude zkracovat i váš čas ☺ Pro některé bude následující výzva opravdu zákeřná, ale věřte, že pro mnohé už je skákání rozcvičkou před tréninkem ☺

Důležité body:
  • nepodvádějte, jediný kdo bude nakonec podvedený budete vy sami
  • při skákání si kdykoli odpočiňte, pokud budete potřebovat (čas se nezastavuje!!! ☺)
  • dle vlastní zkušenosti radím, skákejte v obuvi
  • styl skákání si vyberte jakýkoli, můžete i střídat
  • kdykoli se nohy dotknout země, počítá se jako 1
  • vyberte si kategorii, na kterou se cítíte
  • nezapomeňte si váš výsledek i s datem poznačit do vašeho bločku
  • nemáte-li švihadlo, kupte si ho ☺

kategorie I.kategorie II.
500 přeskoků přes švihadlo na čas250 přeskoků přes švihadlo na čas


Váš čas i kategorii pište do formuláře, i případné postřehy.
Nezapomeňte napsat své jméno ☺ Moc se těším

Můj osobní rekord z loňského roku 4'19 při 500 přeskocích. 
(střídala jsem styl klasický snožmo na místě a běh na místě,
stylem 200, 200 a 100, kdy v přestávkách tak 10-15 vteřin vydýchávám - zatím,
teď jsem těhule, tož moc si nezahopsám, ani rekord nevylepším ☺)




(28. prosince 2012)

64 komentářů:

  1. Hezký... Moc ráda bych se zúčastnila, ovšem v tom našem mini bytečku, kdy mám na cvičení velmi omezený prostor a švihadlem bych rozházela, co se dá, co chvíli zahákla o židli, stůl či podobně :D až se oteplí, tak hurá ven :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je dost dobrej nápad!! :D až mi trošku slehne po obědě, tak se na to vrhnu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je tam to švihadlo tak důležité? Třeba Jill má taky přeskoky a nepoužívá ho (ve Shred a Ripped). Já ho sice mám, ale jsem na to lama a i když mám už docela fyzičku, se švihadlem si neumím poradit, po třech skocích zakopávám... :( Možná to zkusím tak i tak a uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je právě ono :)) skákat na "sucho" a pře švihadlo je neskutečný rozdíl :)) Aspoň to zkus, když se s tím popereš, určitě to zvládneš, vesměs to tak těžké není... chce to natrénovat ten grif a pak už to jde :)))

      Vymazat
    2. Já se s tím klidně poperu, jen mi jde o to, že když jsem to vždycky zkoušela, tak jsem ty přeskoky měla tak "trhaný", že jsem nakonec vlastně ani nebyla unavená a zabralo mi to dvojnásobek času. Když to dělám bez něj, dávám si do těla víc. :) Ale je to výzva se švihadlem, tak jakýpak copak! V neděli si to dám navíc k workoutu. :)

      Vymazat
    3. Já sama zvládám všechny způsoby přeskoků, ale nejméně mi jde ten nejklasičtější - snožmo hned za sebou, pokud si to chceš, zjednodušit, tak skákej s meziskokem, mě to tímhle způsobem jde nejlépe, protože ruce nemusí pracovat tak rychle :-)

      Vymazat
    4. Mně nejdou ty "high knees" :( a nemůžu přijít na ten fígl :D

      Vymazat
    5. No, byla jsem nakonec mile překvapená, jak dobře to šlo. Tak jsem se snažila a soustředila na švihadlo, že jsem nakonec skoro ani nezakopávala. :)
      Lúca: Tak to mi zatím taky moc nejde. :/

      Nikki, odedneška tu budu jako AveNikolas (abys měla přehled :D), založila jsem si mail na Googlu, tak už tu nemusím strašit s adresou blogu. :))

      Vymazat
    6. DObře dobře :D Od teď budu vědět :) jinak hezký čas :)

      Vymazat
  4. Tak téhle výzvy se určo zúčastním... švihadlo zbožňuju a jsem zvědavá na svůj čas. Já to totiž dělám obráceně... odskákávám písničky (čas) a nepočítám skoky. Tohle bude zajímavá změna :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Takže já hned vzala švihadlo :) A hned u prvního pokusu jsem toho musela nechat jelikož jsem se ztratila v počítání :D Tak druhý pokus jsem si dala 50x50 a stejně mi přijde, že sem nějak musela blbě počítat, ten čas je nějak moc krátký :D Takže večer to zkusím znovu a pak výsledek napíšu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 50x50 ??? :D asi jsi myslela 5x50, že? :D Jinak 250, pokud sis dala cíl, je opravdu za chviličku. já mám 200 kolem minuty třicet ani ne :))) takže je možné, že budeš mít krátký čas :)

      Vymazat
    2. No já se zas neumím vyjádřit :D Myslela jsem 50 normálně a 50 běh :) A to celé 5x takže 500 :D

      Vymazat
    3. jo takhle :D když občas skáču 1000, tak si dělám po 200 a po 100 čárku na papír, co mám připravenej, to zabere tak 2-3 vteřiny... tak to taky zkus :) třeba po stovce :))

      Vymazat
    4. Dobrý tip s těmi čárkami, Nikki :) dík!

      Vymazat
    5. Já mám švihadlo, které to za mně i počítá :) Jen musím sledovat, kolik těch přeskoků už mám..

      Vymazat
    6. To máme taky doma, ale už se mi stalo, že to od 000 odečítalo :D Navíc mi přijde, že to nějak divně počítá, takže si dělám ty čárečky :)

      Vymazat
    7. To mi dělalo, když jsem měla to švihadlo obráceně :D taky se mi to odečítalo, ale teď vždycky kontroluju.

      Vymazat
    8. Já si stovky počítám na prstech :D Přítel se mi vždycky směje, jak běhám nebo skáču a na rukách počítám jak malý děcko. :D

      Vymazat
    9. lúco muzes mi napsat jaky svihadlo mas s pocitadlem a jestli si zkousela zda opravdu dobre pocita?popr.nakej link na nej? diky effi

      Vymazat
    10. http://www.fotbalovametodika.cz/fotky10434/fotos/_vyrn_50314043-01.jpg mám tohle a počítá dobře. Každé otočení je připočítáno ;) Stálo asi 160,-

      Vymazat
    11. Je na to sem koukala na netu to je spokey http://ostatni-fitness-naradi.heureka.cz/spokey-vigor-svihadlo-s-pocitadlem/ diky moc:)

      Vymazat
  6. Tak to je super nápad :) dúfam, že to nebude nejako dátumovo obmedzené..zbožňujem švihadlo no momentálne bojujem s horúčkou :(

    OdpovědětVymazat
  7. Jů, super, já až dostonám a vrhnu se na cvíčo, tak to zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé,to je super! :)..akorát já jsem takové tele,že po chvilce zakopnu :DD snad to dneska ještě zkusím..je fakt,že pět,deset minut-na to si může najít čas každý :)..Niki,že jsi taková odbornice..nebo jako já tě tak beru...myslíš že cvičení s Jillian..neuškodilo by to 13tileté holce?...(budu mít za dva měsíce 14),..,myslíš,že by to nijak nevlivnilo vývoj?...jako já měla anorexii,teď jsem na normální váze (41-2kg) a příjmám denně cca 10000kj a tak nějak chci jen zpevnit..protože jsem anorexii dostala brzy,tak jsem nevyrostla (147cm)...no a jestli by to cvičení s JIll nemohlo nějak uškodit,popř. ubírat energii-že by na ten růst už žádná nešla?..snad chápeš,na na co jsem se chtěla zeptat...předem díky za odpověď! :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé cvičení má určitě výdej energie, ale ohledně Jillian si nemyslím, že by měla tak zásadní výdej. Ke své stravě si kdyžtak přidej navíc cca 500-800KJ a podle mě budeš na normálu, který máš stanoven :)) Nemyslím, že by ti Jillianino cvičení ublížilo.

      Vymazat
    2. Ahoj, ja bych ti to nedoporucovala. Jeste ti asi neskoncilo obdobi rustu. Mela bys posilovat jez s vahou sveho tela-drepy, kliky. Kdyz cvicit s jill tak bez cinek. A radeji bych se v tvem pripade poradila s lekarem.

      Vymazat
    3. Činky o váze do 3 kilogramů určitě nemůžou nikomu ublížit...
      Jak říká Nikki určitě bych o něco navýšila příjem, klidně bych se na to zeptala i lékaře (tím člověk neublíží) a určitě cvič - to je zdravé...

      Cvičení v období růstu, které není úplně zdravé se týká především posilování s vysokými zátěžemi a toho bych se na domácí půdě rozhodně nebála...

      Vymazat
  9. To je super nápad! Musím vyzkoušet, i když budu mít hrozný čas, ale když jsem ještě hrála basket, tak jsme skákali fakt často. Dokonce jsme na škole ve sportovce měli každý rok "závod" a za minutu jsem měla nějakých 190, ale to už je bohužel dávno :).

    OdpovědětVymazat
  10. joo tak to musím zkusit, ale výsledek bude asi děsný. Koukám, že jsi o vteřinu lepší než Peta :D

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý večer,
    jestli se některá rozhodujete pro koupi švihadla doporučuji z gumy! Prodává se v intersportu ( cca 100,- max 130,-) a je krásně rychlé.
    Viktorie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedno takové doma mám a na druhou stranu musím říct, že pokud se s ním švihnete po noze (či po čemkoliv jiném) v té rychlosti, nebude to zrovna nejpříjemnější. Já se v takových chvílích téměř bolestí počůrala. :D

      Vymazat
    2. Ano tak s tím musím souhlasit :D,ale ta bolest nutí zdokonalovat se a pak skákat plynule bez ublížení si :D V.

      Vymazat
    3. Díky za typ :-) Sehnat použitelné švihadlo je docela fuška :-)

      Vymazat
  12. Zítra jdu vyhrabat švihadlo a jdu do toho :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Zítra na to "vlítnu".. už se těším.. :)
    Aneta

    OdpovědětVymazat
  14. To je super nápad :) Už se těším až mi přijde švihadlo, abych mohla začít :))

    OdpovědětVymazat
  15. Teda... škoda že jsem nachcípaná jako blázen, hned jak to půjde tak jdu na to :)

    OdpovědětVymazat
  16. Uáá tak zrovna mají inventuru, takže musím počkat :-(

    OdpovědětVymazat
  17. No švihadlo jsem si koupila na Mikuláše, ale ještě jsem ho neotestovala, bo jsem
    byla nemocná.
    Jen mám dotaz - když budu dělat s meziskokama tak jedna je každé druhé dotknutí zemi nebo co dotknutí to jedna? Asi každé druhé že? Dík
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý jeden dotek nohama = 1, tak jak je napsáno ;))

      Vymazat
  18. super nápad, hned zítra jdu najít švihadlo a jdu do toho :)

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím všechny :-) Teda tady se to hýbe ;-) Zítra koupím pořádné švihadlo a jde se na to :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Odpovědi
    1. pro inspiraci(nak mi nesel dat link:( http://www.youtube.com/watch?v=ME7ww4R1VCI

      Vymazat
  21. Tak dnes jsem si koupila švihadlo a hurá na to :).

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj jsem totální nula udělala jsem 50 a málem jsem omdlela nemám vůbec žádnou motivaci a fyzičku podřebuju si ji zlepšit a švihadlo je dobrý způsob jak si ji zlepším a pak vse přidám.
    Mája

    OdpovědětVymazat
  23. Tak, co nejdřív si jdu koupit švihadlo a vrhnu se na to! :D To bude jízda :D

    OdpovědětVymazat
  24. nejdřív musím vyhrabat švihadlo :D Ale určitě se do toho dám :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to je bezva výzva. A hlavně, co mě motivuje je ten dodatek, že kdo bude podvedenej, jsem akorát já. Zejtra běžím pro švihadlo. díky :)
    Maruška.

    OdpovědětVymazat
  26. Ja si davam denne pred cvicenim 100preskov, tak som si dnes dala tych 250 a zvladla som ich za 2min a 29sekund, neviem, ci je to vela, ci malo, ale urcite sa zlepsim :) ZuzanaZ

    OdpovědětVymazat
  27. To se mi moc líbí, schválně dneska to vyzkouším, páni, to je výzva! :))

    OdpovědětVymazat
  28. Pracuji s dětmi, švihadla jsme jim nakoupili nedávno a teď s nimi "blbneme" prakticky denně. Dětičky nejvíc baví se mnou soutěžit kdo přeskočí vícekrát a rychleji :-D a já to mám jako slušný trénink :-D

    OdpovědětVymazat
  29. Koupila jsem si teď v týdnu švihadlo - počítá jak skoky, tak čas. Mám z něj velikou radost - je to tohle: http://www.zijemesportem.cz/svihadla/1797-svihadlo-spokey-skip-up.html Dá se tam nastavit, aby zapípalo, když skočíte určitý počet skoků, nebo když doskáčete určitý čas, takže není potřeba zastavovat a dělat čárky a tak... Čas jsem s ním měla na 500 skoků 3:46. Do teď jsem skákala s klasickým dětským a to se nedá vůbec srovnat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :) Podívám se po něm, ale jinde, mám s zijemesportem.cz neskutečně špatné zkušenosti. mám taky obyč švihadlo za 30 kč a to je fakt o hubu :D tedy ne doslova, ale věřím, že je to těžší :)

      Vymazat
    2. Co jsi s nimi řešila? Jsem teď trochu vyděšená, abych tam třeba nemusela řešit nějakou reklamaci:o Já u nich nakupovala poprvé a přišlo mi to všechno hned druhý den. Jinou zkušenost s nimi nemám. Tak snad budeš mít tentokrát šťastnější ruku:) Ale švihadlo fakt super. A udělám s ním i trojskok - s normálním jsem měla kolikrát problém i s dvojskokem:)))

      Vymazat
  30. První objednávka byla sice rychlá, ale poslali něco jiného než jsem chtěla, druhou posílali měsíc, přitom tvrdili, že ji už předali PPL, tam ale ni neobdrželi, takže se pak omlouvali, že se tam stala chyba. Tak jsem tu objednávku zrušila, a poprosila o jiné zboží než jsem původně chtěla. Nakonec mi nepřišlo nic, zrušila jsem i tu druhou, po dalším měsíci mi přišel od nich balík s objednávkou, kterou jsem zrušila jako první. Samozřejmě jsem to odmítla převzít, protože takovej bordel tam mít, to jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No těpic:( Tak koukám, že jsem měla velké štěstí! Zase poučení, aby to člověk víc zkoumal, než někde něco objedná... Díky:)

      Vymazat
  31. Dneska jsem si z tesca donesla švihadlo - takové gumové, přímo na rope skipping za 40,- :) Každý den hodlám skákat a pořád navyšovat...a holky, za jak dlouho jste zaznamenaly zpevnění? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)