Protein Delite - akční cena u Nikki

Už máte svůj protein? Nebo plánujete jeho koupi? Nebo jste si o něj napsali pod stromeček? Ať je váš důvod jakýkoli, měla jsem to štěstí a mohu vám pouze na tomto blogu nabídnou možnost objednání Proteinu Delite, který užívám i já, za krásnou akční cenu!!! 

Tato nabídka je zde pouze pro vás a kterou pro vás vytvořil internetový obchod Ronnie.cz. Nabídka zůstává platná až do konce listopadu 2012. Určitě nepromarněte šanci!!!
Byla by to velká škoda!!


Nabídka se týká 1000g balení Proteinu Delite
všech příchutí, obvyklá cena proteinu činí v e-shopu 774kč, 

nyní pouze
639Kč.
 

Abyste mohli protein nakoupit za akční cenu,
je nutno využít 
tohoto odkazu!!!
 

Bližší informace o Proteinu Delite, recenze na výrobek
a mé postřehy můžete sledovat zde

36 komentářů:

  1. Na jak dlouho vydrží 1000g balení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1 dávka = 20g, takže celá kilovka je 50 dávek.

      Vymazat
  2. Oooooo to je super! Tak já ho teda zkusim když jinak nedáš :-D Už vim, co si přát od Ježíška :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě :D Pak dej vědět, jakou příchuť sis vybrala :))

      Vymazat
    2. Vidim to na tu bílou čokoládu s jahodou :-)

      Vymazat
    3. Tak objednáno :-)...nakonec sem zvolila čokoládu a kokos, chci z toho i péct, tak aby pak nebyla buchta moc navoněná :-)...a aby mu nebylo chudáčkovi cestou smutno, bude cestovat spolu s šestikilovým ketlbelem :-) :-D

      Vymazat
    4. Ten kokos mě taky láká :) a kettlebell !!!! supr!! :)

      Vymazat
  3. Sakra..já teď nemůžu dál utrácet, dokud si nenajdu novou brigádu. Achjo :D. Btw přidáš sem do konce listopadu další recenzi na protein? V jiným článku si psala, že až bude půlroční výročí - to máš někdy kolem 29. jestli se nepletu. Jde mi o to, že až sem dáš další recenzi, tak to určitě nevydržím a objednám si ho :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když jsem to psala, tak to asi bude :D

      Vymazat
    2. Ok..já si navíc spletla říjen a listopad :D.

      Vymazat
    3. aha, toho jsem si zase nevšimla já :D

      Vymazat
  4. Hezká nabídka, až jsem o jejím využití začala uvažovat. Byť mě do teď koupě proteinu vůbec nenapadla. Mám pořád nějaké předsudky, že všechny doplňky stravy, nejsou správné. Moc svalů nemám, hubnutí jsem vždy řešila úpravou jídelníčku, ale tentokrát jsem se podle tvého příkladu (opravdu velmi motivační) rozhodla začít cvičit. Protože si přesně myslím, že je potřeba vyrýsovat a proměnit tuk ve svaly. Mám stejnou výšku a skoro i váhu (59kg) jako ty, ale rozhodně nevypadám tak dobře a proporce jsou uplně jiné.
    Příchuť si vyberu čokoládovou,samotnou vanilku nemají.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem prostě už vážně neodolala a je objednáno, díky ti :) Alespoň budu vědět, co si budu dávat večer po práci, když budu mít ještě hlad (a že někdy po večerních odtrénovaných lekcí na power plate ještě je :-D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě čokoládku :) doufám , že mi to uspokojí i občasné chutě na sladké

      Vymazat
  6. Páno je o velice lákave, ale uvidím ja momentálně piji čištou syrovátku, ale možná ji časem nahradím. :-D Chci se jen zeptat u toho se platí určitě i poštovné že?

    OdpovědětVymazat
  7. Á to je skvělé :D. Já už po něm pokukuji pár týdnů, tak si ho konečně koupím :). Doufám že čokoláda-kokos bude dobrá :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jo Nikki, teď už mám fakt důvod si jej koupit, děkuji :)))

    OdpovědětVymazat
  9. O proteinu jsem uvažovala, ale asi by mi byl k ničemu, ze stravy mám bílkovin dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jo. Já jsem zas ráda, že protein existuje, protože já naopak nejsem schopná denně pokrýt bílkoviny v takové míře, abych nestrádala. Takže jakmile tenhle dorazím, půjdu rozhodně pro další :)

      Vymazat
  10. Tak jsem si pro něj dneska byla! :) Těším se, až ochutnám! Bohužel jsem si ho objednala o dva dny dříve, než přišla tato skvělá nabídka od tebe. I když jsem neprodělala tolik, moje kilovka vyšla na 660,- Kč.

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. :DDDD já sem zkouším spřátelit s google účtem :) tak sem to vložila níže znovu :) a díky :)

      Vymazat
    2. no a já to zas mezitím smazala :D dělám tady chaos :D v pohodě :D

      Vymazat
  12. už ke mně putuje bílá čokoláda s jahodou :) hurááá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podám pak recenzi :) ale jak znám Delite,bude určitě skvostný :)

      Vymazat
    2. jsem zvědavá :) mně za chvíli dojde :D tak hledám vhodné příchutě... tedy, spokojenost u těch, kdo si pořídili, zatím vede bílá čokoláda a čokoláda s kokosem :D

      Vymazat
    3. no mně chutnalo i to lesní ovoce s vanilkou,ale jedině s mlékem,s vodou je to fuj :( tak su zvědavá na tuto příchuť :) potom asi zkusím čokoládu :)

      Vymazat
  13. Tak přidávám recenzičku na protein :) V úterý mi dorazila kilovka a jen sem čubrněla na tu velkou nádobu :D no,každopádně jahoda - bílá čokoláda je taky dobrá,ale musím říct,že nr.1 u mě je zatím lesní ovoce- vanilka. Prijde mi chutnější a je tam víc ovoce. Takže příště zkusím čokoládu a pak přidám zase recenzičku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)