27. května 2012 - Proměna po 30 Day Shred - po 1 měsíci

Jak jsem slíbila, tak činím. Dnes přichází den D, den zúčtování, den pravdy, den všeho. Vy ještě výsledky nevíte, ale já jo a stále to všechno setsakramentsky za to!!! :))


Ze všeho nejdřív bych ráda zhodnotila celý program 30 Day Shred. Ze záhadného důvodu se většina z nás uchyluje k tomuto programu jako startovnímu, když s Jill začíná. Jakoby žádný jiný neexistoval :) No, tak teda, jak to vidím já. Celý program je rozdělen do tří tzv. cyklů, které se cvičí co deset dní jeden. Mám-li být upřímná a jednotlivé cykly zhodnotit, nejvíce bodů by dostal hned ten první okruh cvičení. Víte co, pojďme si to ukázat na hvězdičkovém hodnocení :)

1. okruh  
2. okruh  
3. okruh  




Celkově tedy tomuto programu dávám krásné čtyři hvězdičky z pěti :) Nejvíce mi dělal problém právě druhý okruh, který mě prostě nebavil :D Přesto, právě u druhého okruhu došlo k tomu nejkouzelnějšímu momentu tvarování postavy, bylo to náročné. Velmi náročné :)

Teď již k samotným mírám, které jsem dnes ráno naměřila. 

Váha: Moje nejzásadnější vážení bylo o Vánocích 2011. Měla jsem 68 kg. O čtyři měsíce později jsem se do stejných kalhot, ve kterých jsem byla o vánocích, nevešla a do zapnutí mi chyběly 4 cm. Předpokládaná váha byla určitě něco málo přes 70kg. První oficiální vážení bylo 18. května 2012. Tehdy jsem navážila 67,7 kg. Dnes ráno, tedy 27. května to bylo 67,3 kg. Tzn. že ten váhový úbytek za 9 dní není nic moc. Ovšem nutno podotknout, že svalstvo váží více než tuky a navíc jsem zjistila, že moje váha je prostě krypl :D Stačí váhu přesunout na jiné místo v bytě a váha ukazovala jinak. Na jednom místě jsem měla dokonce 66 kg :D Takže pravděpodobně půjdu váhu reklamovat, protože taková váha mi je na h..... na nic :) Ale, zase tak tragicky to neberu, jelikož při měření v centimetrech jsou ty rozdíly daleko patrnější :))

Měření: První měření proběhlo před 21 dny. Bohužel, ani tady jsem nebyla tak poctivá a nevedla si měření hned od prvního dne. Možná jsem měla strach, co za čísla by na mě vybaflo :D A teď už naměřená čísla :)
Pozn: pas je měřený přes nejkritičtější místo pod "pupíkem" :)) Tam se to moc rádo ukládá.

6. května 15. května
27. května
po deseti dnech cvičení

stehna:  61 cm

boky: 102 cm

pas: 94 cm

prsa: 93 cm
meziměření

stehna: 59 cm (- 2 cm)

boky: 97 cm (- 5 cm)

pas:  92 cm (- 2 cm)

prsa: 93 cm (stejně)
na konci programu

stehna: 57,5 cm (-3,5 cm)

boky: 96 cm (-6 cm)

pas: 89 cm (-5 cm)

prsa: 89 cm (-4 cm)

V tabulce je výsledný úbytek za 21 dní,
tedy tři týdny cvičení a zdravé stravy.

Foto: A tohle už je nafocený úbytek za 1 měsíc. Foto skutečně vzniklo před prvním cvičením, přesně před měsícem 27. dubna 2012. Není upravované. Stejně tak není nijak upravované foto z dnešního rána. Nemám to zapotřebí :) Jsem opravdu moc zvědavá, jaký rozdíl uvidím / uvidíte za měsíc další. Tímto vám všem moc moc moc děkuji za podporu a za to, že také cvičíte a makáte na sobě, protože to je pro mne opravdu motivující a inspirující, strašně moc to pro mne znamená. Sleduji vaše blogy i těch, kteří se sem ještě třeba nepřišli vyjádřit :) Ale to nic... Takže tohle je můj pokrok za měsíc :) Klikněte pro zvětšení.

 

Co vidím já:
  • vyhlazená kůže
  • tukové polštáře na nohách (jak vnější tak vnitřní strana stehen) jsou mnohem menší, ne-li na pohled zcela vymizely
  • plošší bříško, po bocích i vepředu tuk mizí
  • na levé fotce mám spodní prádlo stejné velikosti jako napravo, přesto spodní díl postavu vyloženě obepíná a "vytahuje" špeky ven
  • všimněte si velkého znamínka napravo na bříšku, bříško prostě "lehlo", znamínko je níž :)
  • na levém fotu to není vidět, ale klíční kosti jsou vystouplejší
... a zde ještě fotka samotných noh, ty mi udělaly velkou radost prostě :D


Už nevím, co víc bych měla dodat nebo říct, já si jdu teď udělat oběd, hodinku po té si dám znovu první level 30 Day Shred, chci vidět ten rozdíl, jak to tělo bude zvládat a zítra už přinesu první zážitky ze cvičení Ripped in 30 :) 

Ahoj, Nikki

147 komentářů:

  1. Ježiši!!!! super super super!!! jsem tak hrozně ráda! jsem na tebe hrozně hrdá! já to nevydržela, ale ty jsi prostě úžasná! :) to bříško je uplně super, máš sexy postavu a dokázala jsi to! jsem vážně šťastná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji Moni, ještě budu pokračovat :) Třeba se do toho časem také dostaneš ;) Myslím, do odhodlání cvičit... ono to není žádná sranda vydržet. Děkuji a i tobě držím palce :)

      Vymazat
  2. No tak to je velká paráda! Moc gratuluju! :) Taky mám nafoceno před a nafotím po, tak jestli budou takhle krásný výsledky, tak to taky zveřejním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a už se těším na fotky !!!!!!!!!!! :) Já na ty rozdíly moc ráda koukám :D :))) "Před a po" fotky jsou nejlepší :)

      Vymazat
  3. Ty krááááááááááávo (promiň, ale jinak to vyjádřit nedokážu) no to je prostě úžasný, u mě určitě takový velký změny nejsou :( tiše ti závidím :)))))) a jsem za tebe ráda :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jojo, určitě budou, však máš ještě do konce tak deset dní nebo ne? :) Jinak děkuju :P

      Vymazat
    2. Jj denska začínám třetí level, ale na tobě je to úplně vidět, sekne ti to a bejt na holky, tak si moje :D ne, je to fakt krása, závidím ti a přeju ti to :) kéž bych taky měla :)

      Vymazat
    3. Tak to se pak přijď pochlubit nebo na stránku napiš, co říkáš na třetí level :D Já ho měla raději než druhý :) Protože se tam objevily prvky z toho prvního :)

      A tak to ještě uvidíš jaká bude změna, deset dní je dlouhá doba :) Držím palce :))

      No a ještě že jsi na kluky :D :D :D

      Vymazat
    4. Proč jsem se já debil nefotila před abych mohla pak po, kruňa kurňa kurňa :D

      Vymazat
    5. :D :D :D To já samé s tím měřením... taky jsem to nezačala od počátku, akorát ta fotka je jediný důkaz třiceti dní ...

      tak to neva, se nafoť teď a koukni po těch deseti dnech, nebo klidně za 14 nebo měsíc... to je fuk :)

      Vymazat
    6. Jenže já se nemám jak vyfotit :D jako měla bych jak, ale no víš co, tak já to jdu udělat teď :D hodím si to na blog :D ale nesmíš se mi smát, jasný :D

      Vymazat
    7. Přísahám, že nebudu. To je to poslední, k čemu bych se snížila :) Se podívej na mě před tím měsícem :D Taková Godzila ty vole :D :D :D

      Nebo jestli nechceš fotit, tak se změř, na tom to taky uvidíš :) Já vím, že ty fotky, že se tomu člověk brání... stydí se :) Ale tady jsi jedna z nás :)))

      Vymazat
    8. Když mě nejde se vyfotit :D kurňa a je mi blbý někomu říct, aby mě cvaknul :D chjo :D

      Vymazat
    9. Tak jo, mám to vyfocený a je to naprostej hnus ble až se mi chce zvracet no fuj (a bylo to ještě horší)

      Vymazat
    10. stydím se to tam dát jako :D fuj fuj

      Vymazat
    11. Určitě přeháníš :) Nevěřím :P

      Vymazat
  4. Skvělé, vážně a opravdu. Změna za měsíc, to je opravdu úžasné, je vidět, že jsi dřela a to nejen co se cvičení týče (to jídlo na tom udělá své). A ty nohy? Paráda :-)

    Ještě by ses mohla fotit zezadu, tam by mohly být ty postupné změny taky velmi zajímavé a motivující :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :) Zezadu... no... to mě nenapadlo :D Tím, že se fotím samospouští tak prostě čumím do foťáku :D a odpočítávám kolikrát blikne světýlko než to cvakne :D :D :D

      Ale jo, zkusím ještě fotku zezadu a za ten měsíc zase :)

      Vymazat
  5. moc ti gratuluju, to je super pokrok! ♥:)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné zhodnocení. A ty porkoky...no prostě paráda! Moc gratuluji a přeji, ať ti to jdei nadále stejně dobře. U tebe to ale určitě nebude problém! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji i tobě :) Určitě to teď bude čím dál náročnější ... cm budou ubývat už pomaleji :) Ale ani tak nepřestanu :)

      Vymazat
  7. Děláš si p*del ??! Tak to je mega rozdíl za 21 dní ! To břicho je moc to ti povííídám :) Moc ti gratuluji, ráda to tady čtu, i když třeba nekomentuju, ale teď mám FAKT upřímnou radost za tebe ! Seš třída, o tom žádná ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleee neee... se mi snad zdá, moje oblíbená blogerka a přijde za mnou s chválou :)) no tohle :D Tak ty jsi jako třešnička na dortu ... :D moc díky :)))

      A dodatečně vše nej příteli ;) Drž se :))

      Vymazat
    2. Ty se drž ! Jsi ženiální tím, jakej kus cesty jsi ušla :) ! A díky za to přání

      Vymazat
  8. Krááása! Ani som netušila že za 21 dní sa dá urobiť takýto pokrok, úžasné!! Klobúk dolu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji ti :) Za 21 dní je zaznamenán pokrok v mírách v cm...
      Fotky jsou za měsíc :)
      Já jen aby nedošlo k omylu, ale je to tam napsané :D
      Každopádně moc děkuji :)

      Vymazat
  9. Nikki, musím říct, že vypadá nádherně!!! Strašně ti to sluší a opravdu ten rozdíl je vidět. Bohužel já musela přestat kvůli zánětu žil, ale jsem rozhodnutá co nejdříve začít znovu a pořádně. Vydržím a prostě ty centimetry půjdou dolů. Schválně říkám centimetry, protože i když jsem teď přibrala i nějaké to kilo, hlavně jsem ztratila svalovou hmotu a nahoru šel tuk. Až to půjde obráceně klidně ať si cifra na váze ukazuje co chce, jen chci aby se na mě nic moc neklepalo a bylo to pevné. :)

    Takže cvičení zdar a držím palce u Ripped in 30!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj :) Moc děkuji za milý komentář :)
      Je mi líto, že teď nemůžeš cvičit, ale zdraví je přednější. Dej se do pořádku a pak se na to zase vrhneš :) Také jsem před pár lety měla zánět žil a chápu, že s tím se prostě nic nedá dělat. Bolí to :( Takže se brzy uzdrav :)

      S těmi centimetry to máš naprostou pravdu. To je největší odměna, než nějaká váha, protože svalstvo se formuje na místa, kde má být :) A pevné tělo je vždycky krásnější než hubenější, ale přitom samý "rosol" :))

      V pondělí se budu snažit přidat poznatky z Ripped in 30 :) Pa. :)

      Vymazat
  10. Páni, to je pomněna jako blázen. Ani se mi nechce věřit, že je to ‚jenom‘ 30 dní.
    Moc Ti to teď sluší. Nejvíce je to vidět na břichu a nohou. Nohy máš pevné a tukové ďolíčky nejsou téměř ani vidět!
    Srovnávací fotky a úbytek čísel na parádní. Smekám a moc Ti gratuluji!
    Drž se a hodně štěstí v pokračování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já ti taky přeji hodně štěstí :) (ty víš :))

      Vymazat
  11. Páni, moc gratuluju!!! si moje velká motivace a jdu do toho taky! chtěla sem se zeptat, dělala si ještě nějaký jiný sport, kromě tohoto cvičení?? (běh, rotoped, in-line....??)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji ti a držím palce, pokud se rozhodneš pro cvičení, je to návykové :D

      Jiný sport jsem nedělala, opravdu jsem jen denně cvičila tento program a nepolevila ve zdravé stravě. I když, pokud mám ještě zmínit jiný pohyb, tak je to ráno hodina pěšky do práce a z práce (beru to ještě přes školku s malým a máme to všechno daleko). No ale to je takové procházkové tempo, takže nic moc :D

      Vymazat
  12. I procházka se počítá :) A jedeš ještě dále, nebo už ti to takhle stačí??

    OdpovědětVymazat
  13. No WOW!!! Skvělý pokrok! Budu i nadále držet palce, jsi skvělá!

    OdpovědětVymazat
  14. Páni to je bomba!!! Musím říct že jsi mou velkou inspirací a že mě to žene dál a nutí pokračovat a vydržet :-) Jsem zvědavá, jaké budou výsledky u mě. Bohužel nemám žádne fotky.
    Gratuluju k úspěchu a děkuji za tento blog...

    OdpovědětVymazat
  15. Páni to je bomba!!!! Gratuluju. Jsem zvědavá jaké budou výsledky u mě. myslím že tak viditelné nebudou. Nejsem totiž v jídle taková poctivá a občes si dám do nosu :-)Ale musím říct že ty jsi pro mě velkou inspirací a že mě to žene dál a nutí mě to vydržet až do konce.
    Přeju ať to jde dál tak skvěle a děkuji za založení tohodle blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc ti děkuji, tohle se moc hezky čte :)
      Výsledky stačí "měřit" :) Úbytek v centimetrech ti hodně napoví :)

      Tak držím palce!!!

      Vymazat
  16. Tak to je úžesnéé ! :) velké rozdíly jdou vidět .. opravdu gartuluju a držím palce v dalším hubnutí :)

    OdpovědětVymazat
  17. wau, wau a ještě jednou wau!!! Přidávám se ke všem gratulantům! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Teprve začínám a chci se zeptat..Jestli si po tom nenamůžu svaly nebo tak něco :D .. když budu cvičit každý den a nejsem na to zviklá..tak nevím jestli si mám dávat den pauzu nebo tak něco předem dík za odpověd ;)..jinak moc gratuluji!!! ;)úžasná proměna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cassie, děkuji :)
      Svaly si rozhodně namůžeš :) Pokud nejsi zvyklá. Ani já jsem nebyla zvyklá a tak tři čtyři dny jsem málem nesešla ani schody, ale to vůbec nevadí, to není zdraví škodlivé :) Naopak, konečně začnou svaly něco dělat, zpevňovat se, upravovat se a stahovat na správné místo. Rozhodně si nemůžeš ublížit, pokud nemáš nějaké zdravotní omezení, které by cvičení bránilo... žádný den pauzu! Je to třiceti denní program - ne 60ti denní s pauzou každý druhý den :) Pokud povolíš, bolest svalů bude o to delší, výsledky půjdou pomalu, a o to déle budeš "trpět". Hrozí to, že to vzdáš, ani pomalu nezačneš. Chce to odříkání a tvrdý boj! žádné cukrbliky :) To určitě zvládneš, zvládly to i jiné holky a ženy s dětma doma, s prací, bez rozdílu věku a objemu, zvládneš to taky :)) Nikdo nechce cvičit hodinu, nebo hodinu a půl každý den, proto máme Jillian a její programy s 20-30 min cvičením, které zabírá, ale musí se na to jít poctivě. Hodně štěstí a síly :)))

      Vymazat
  19. Ahoj Nikki, tak jsem se konečně dokopala ti napsat. CCa před 14 dny jsem v jedné diskuzi narazila na odkaz na tvůj blog a po kliknutí na mě "vybafly" tvoje fotky "před a po" 30 day shred. No přiznám se, že jsem na ně koukala jak bacil do lékárny a říkala si, že to snad není možné. Ale ještě ten den jsem si program stáhla a odcvičila. Dneska mám za sebou druhý den levelu 2 a pořád na sebe musím koukat do zrcadla :D Na rukou se mi krásně rýsují svaly a hlavně - centimetry ubývají, jupííí!
    Jo a máš skvěle promakaný blog ;)
    Petiiik007

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, to s těma rukama máš pravdu, já měla to podobné :) PO pár dnech když jdou vidět takové změny, člověku to hned zvedne náladu a chuť,že? :))) Počkej, až dokončíš celý program :))) budeš kočena :D Drž se a makej :))

      Vymazat
  20. To je neskutečný!

    S počátečníma mírama jsem na tom o dost hůř než ty, přitom jsem o 10 cenťáků menší, takže fakt síla :/ ale tvůj blog mě motivoval ke cvičení. Dnes jsem docvičila 4. den levelu 1 programu 30 day shred, váha mi ukázala o půl kila víc:D ale zatím se neznepokuju, uvidím, jak to dopadne . . . :)

    OdpovědětVymazat
  21. Wow, to je nádhera! Já začala 30 days shred dneska, tak jsem na sebe zvědavá :) Samozřejmě jsem i upravila stravu. Jsem na tom teď s postavou podobně jako ty na fotce "před", takže seš pro mě obrovskou motivací :) Máš skvělý blog!

    OdpovědětVymazat
  22. Skutecne nadherny blog! Dokoncila jsem zrovna druhy den levelu 1- 30 day shred a teda sila! Jeste vcera jsem si rikala, to se da zvladnout, pohodaaaa..pak jsem docvicila a totalka..a to jsem cvicila jeste bez cinek, ktere uz zitra budu mit, tak to uz fakt nevim jak to dam :-D ty fotky jsou super motivace, jsem rada, ze takovy blog existuje! Radka.

    OdpovědětVymazat
  23. To je vážně užasně!!!!
    Já jsem teprve u druhýho dne 30 day shred a strašně mě vše bolí nejradši bych s tím sekla, ale když vidím tvoje výsledky, velice mě inspirovaly a chci pokračovat, určitě!!! Já mám strašně tlusté nohy, břicho a zadek.. chci mít stejný výsledek jako ty.:)
    Ty nohy a břicho WOW já vážně žasnu, gratuluji.:)
    A doufám že to vydržím a budu mít stejně dobré výsledky jako ty. :))

    OdpovědětVymazat
  24. já jsem přesně v polovině, první 3 dny jsem byla totálně hotová, že jsem si říkala, že to nemůžu docvičit, teď jedu druhý level, ten mě teda vůbec nebaví, ale dám to... akorát mě štve, že jsem se nezměřila, ale dneska to udělám, aspoň v polovině, cítím, že mám menší břicho, jinak nic moc změny, ale cítím se líp, jednou na začátku jsem se zvážila, a měla jsem kilo a půl navíc :-(, což mě trošku rozhodilo, neměnila jsem jídelníček, jím tak nějak všechno, ty jsi nějak upravovala jídelníček?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANo, jídelníček jsem totálně překopala. Dost přísně.

      Vymazat
  25. jsem kluk a taky cvičím 30ds. ještě 2 dny a končím level 2 :) váha sice furt stejná ale cm ubývají :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak tohle je paráda! Obrovský obdiv...!!!
    Uplně mě to motivovalo a jdu do toho..mám 62kg při výšce 169cm a ráda bych se dostala na vysněných 55kg..můžu se jen zeptat?? cvičení má probíhat tak že 10dní se cvičí level 1, 10dní level 2 a deset dní level 3?? Pauza žádná? Je to všechno v kuse? Nerada bych to delala špatně, moc děkuju a váážně máš můj obrovský obdiv, je to paráda, doufám že dokážu alespoň polovinu toho co ty...sportu zdar!:D a děkuju za nakopnutí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už sem si to našla, špatně jsem hledala,takže odpovědi nejsou treba...jen přetrvává obrovský obdiv!!
      Doufám že vydržím:(
      Dnes odhodlaně začínám :D

      Vymazat
  27. Super proměna. Já mám slabou vůli,vždy zacvičím prvních 10dnů a pak nic ale ty si mě nakopla ,takže začnu a pokusím se cvičit co to půjde tak dik.

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj já jdu dneska na 3 level. S nohama jsem na tom byla hůř než ty a už teď vidím že mi také zmizely tukové polštáře. Nohy mám pevnější a hubenější a zadeček se taky tvaruje i břicho se mi zmenčilo a na rukou se se mi začaly dělat svaly...:D ale jinak si mě hodně inspirovala ty, moc ti děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  29. Teda tenhle blog jsemobjevila úplnou náhodou a jen mi spadla čelist :) Teda takové výsledky. Pořád hledám motivaci a už jsem ji asi, no né asi, ale určitě našla :) Jsi skvělá a prostě musím to taky zkusit. Od zítřka jdu na to. Ještě se chci zeptat. Cvičila jsi jen ten první level nebo něja střídala všechny tři? Pokud střídala, tak prosím po kolika dnech? Děkuji moc a přeju krásný adventní čas:) http://cestakuspechu.bloger.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://mojetelo.blogspot.cz/2012/11/jak-jsem-to-delala-jak-to-delam-ja.html :))

      Vymazat
  30. Ahoj Nikki,

    chtěla bych ti moc poděkovat, za tvůj super blog, na který jsem narazila úplnou náhodou (asi před 4 dny). Teď zrovna cvičím Jill 30 day jsem u druhého levelu, kterého mi zbývají ještě 2 dny - fuj, už aby byl za mnou. Stejně jako tobě se mi moc nelíbí, ale řekla jsem si, že to už vydržím, že za chvilku bude stejně změna (konečně) a také jsem zvědavá na svoje výsledky. Už teď na sobě pozoruji měnší změny. Chtěla jsem se zeptat, jestli nezpozorovalas, že level 2 je docela účinný na bolavá záda? Mně během cvičení 2 přestaly bolet (mám sedavé zaměstnání).
    Jinak si pro mně velkou inspirací, moc gratuluji k úžasným výsledkům a buď stále tak milá a sympatická jako doposud.
    PS: díky tvým recenzím bude dalším cvičením zřejmě Ripped in (doufám, že neztratím motivaci). Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martino, vítej :)) S těmi bolavými zády to může být určitě cvičením, já to doporučovala i bývalému manželovi, který trpí se zády, ale nedal si říct, Raději se natáhne pro kolu než ta záda :)) Tak ať si trhne nohou :)) Tak ať ti to jde pěkně :)) Hezký den.

      Vymazat
    2. No jsem si právě říkala, jestli už se mi třeba malinko neposílily zádové svaly a tak tu páteř líp drží - ale vím prd a cvičím chvilku:-)
      PS: Chlapi si většinou říct nedají, to je normální:-)
      Marťa

      Vymazat
  31. Ahoj Nikki,
    jsem na tom podobně, jako Martina.Dneska jsem začala 3 level (za sebe můžu říct, že mě zatím baví nejvíc) a na tvé stránky jsem narazila také náhodou a to včera :-) Jsem půl roku po porodu a už mám o 12kg míň, než jsem měla před otěhotněním! co si budu nalhávat, byla jsem prostě vyžraná :-D zkoušela jsem různá cvičení a upravila jídelníček. Tak se mi podařilo zhubnout 10kg, 11cm přes boky a 13cm přes špeka :-). To vše za 3 měsíce a pak se vše asi na 2měsíce zastavilo a nešlo to. Kamarádka mě navedla na Jillian. Jsem z ní nadšená! ještě žádné cvičení mě tak nebavilo a já mám o další dvě kila míň, tělo se zpevňuje a centimetry ubývají, sice ne tak rychle, jak bych chtěla, ale na těle je to vidět :-) nehodlám to vzdát, takže po ,,Shred,, začnu další cvičení s Jillian. Děkuji ti za tvůj blog, nakopnul mě ještě víc :-)jsi skvělá a beru tě tak trochu za vzor.

    Jíťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc děkuji, jsem ráda že se ti s Jillian daří :))) je to můj mazel :D Nebýt jí, tak tu dnes nejsem :))) Tak ať ti jde pořád tak skvěle :) Malej progres, taky progres :))

      Vymazat
  32. Čauky Nikki,

    tak sem si včera dala poprvé level 3 - a byla to teda šílená makačka - hlavně na nohy. Takže ruce budou nejspíš lehce odpočívat, protože ve 2 dostaly zabrat:-) Včara ráno jsem se zvážila, změřila a vyfotila a nějaký úbytek tam je, takže paráda:-). Jinak po včerejším levelu 3 sem si říkala: "no tak to nevím, jestli to vydržím" a večer mi přítel řekl, že mám nějaký menší zadek:-D (teda nikdy jsem neměla nějaký extra velký, spíš se teď asi začíná tvarovat) takže mně to znova nakoplo a říkala jsem si, že to prostě musím dojet...

    Jíťa: takže jedeme spolu ne? uplně stejně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo :-) takže držim palce! tak až to dojedeme, do čeho půjdeme dál? :-)

      Jíťa

      Vymazat
  33. Asi Ripped? co ty na to? líbí se mi, že to je "jen" týden stejné - těch 10 dní mně přijde dost dlouhých:-D
    Marťa

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, tak tohle je fakt bomba! Neuvěřitelné! Já jsem cvičila ale nikdy jsem neviděla na sobě žádné výsledky tak jsem se na to vykašlala. Ale teď když vidím co udělala tohle s tebou tak si říkám, že to musím určitě vyzkoušet od nového roku! Chtěla bych se zeptat kolik kg by měli mít ty činky a kolikrát bych ty cviky měla dělat.
    Děkuji moc za velkou motivaci a případnou odpověd :) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, třeba já cvičím s 1 kg činkama, kamarádka s 0,5 kg. Víc než 1 kg podle mě není potřeba, pokud nechceš vyloženě aby ti naskočily "boule" na rukách :-) S těma kilovkama se mi cvičí dobře.

      Vymazat
  35. Ahojky, ráda bych se zeptala, jestli si 30 Day Shred můžu dát 2x denně. Začala jsem před dvěma dny a je to super, akorát jsem hrozně netrpělivá ženská :D a 2x půl hodinka za den, to je jako nic....ale protein asi jen 1 denně, hodně přibírám na svalové hmotě. A nebo druhá varianta, doma mám orbitrek, který bych mohla krásně kombinovat se cvičením, co myslíš :)? Díky moc za cenné rady, moc si jich vážím ;)!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Silvie, děkuji za komentář, já se takových dotazů vždycky docela obávám, protože půlka mého já říká "holky neblbněte, méně je někdy více, tělo brzo unavíte" a druhá polovina říká "cvičte, ale poslouchejte své tělo". Já moc nerada v těchto případech radím, protože každý by měl znát své hranice :) A měl by poznat, co je málo a co už je hodně.
      Každopádně musíš však počítat s tím, že při zvýšené námaze bude tělo více spalovat a domáhat se vydané energie, kterou zase bude chtít zpátky. Takže tě to bude nutit víc jíst.
      Svaly ti nerostou po proteinu, ale po cukru, který tělu dodáváš ve stravě. Protein ti jen chrání svaly, aby jsi o ně nepřišla, protein navíc, který nepotřebuje, nevyužije. Naopak za svalovou hmotu můžou právě ony sacharidy, pokud jsou v proteinu namíchané. Ne protein. Pak samozřejmě s proteinem opatrně a dávat si ho pouze místo jídla a ne navíc, pokud tedy nechceš získávat na objemu :))
      Orbitrek je dobrý, pokud člověk ví, jak jej používat pro své potřeby. Pokud chceš během cvičení spalovat tuk, určitě se na něm nedři, ale mírným tepem po delší dobu na něm cvič. Pak bude spalování tuku zaručeno. Pokud se na něm budeš hodinu potit a dřít do strhání těla, hrozí spíše ničení svalové hmoty než nějaká pomoc tukům ;)))

      Ať se ti daří :)

      Vymazat
  36. Víš co je pro mě právě teď nejhorší? Že moje postava vypadá tak nějak jako ta tvoje, než jsi začala cvičit a už rok se to snažim shodit a pořád nic, myslela jsem si, že to prostě nejde. Ale ty jsi mi dodala obrovskou motivaci a dneska večer začnu s tímhle cvičením :)
    Jsi skvělá, že jsi to dokázala!

    OdpovědětVymazat
  37. Gratuluju! Krásná změna! Já se tak snažím a nejde mi to:-/ Lucka

    OdpovědětVymazat
  38. Nikki, máš naprostou pravdu, zkusila jsem to jen jednou a tělo si řeklo, že už je to moc, takže si dávám jen tu půl hodinku denně, ale den co den je to namáhavější nevím čím to :). Jinak ve středu mi má přijít protein delite :), prozatím používám od přítele protein PRO T FUSION od PHP Edge. Mohla by jsi mi prosím poradit jestli je to prozatimně v pořádku nebo je naprosto nevhodný? Díky moc a k novému roku hlavně zdraví a sílu na sobě pracovat dál :) měj se krásně a pořádně to oslav, i když u mě to vypadá, že ta hora chlebíčků, jednohubek a ten tatarák bude jen pastva pro oči, ale bohužel nikoli pro můj žaludek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro pár dnů to nevadí, když pak budeš mít před sebou zase celý rok "dřiny", ale počkej ten výsledek :)))

      ten protein zatím můžeš podle mě, je fakn, jen bych ho do sebe necpala 3x denně jak radí výrobce :))) to je trošku pro jinou váhovou skupinu, kulturisty a tak :)))

      Taky si to dnes pěkně oslav :))

      Vymazat
    2. nene, beru jen 1x a to půl hodiny po cvičení, ale naskakují mi po něm na zádech pupínky, tak nevím :/ Nikki od 4 měsíce cvičíš fitness, poradila by jsi mi něco?? Díky díky :)

      Vymazat
    3. jeden den jsem nemohla 2 level cvičit jeden den, tak jsem si řekla, že to doženu ráno a večer si dám obvyklé cvičení a dávala jsem se z toho dohromady 3 dny, byl to fakt záhul, takže za mě jednou denně je to akorát

      Vymazat
  39. Ahoj, tak mě vážně nadchlo to co jste dokázala.Jste opravdu dobrá a musím říct že při pohledu na vaše úspěchy chci do toho jít taky :-) Mám 73 kg při výšce 160cm a většina se mi drží v dolních partiich a už s tím chci něco udělat.Můžete mi prosím poradit kde seženu celý program 30 Day Shred.Vážně jste mě nadchla a chci do toho jít .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Margito :))) Jsem ráda, že vás fotky motivovaly :)) Jillian je skvělá :) Stáhnete ji na ulozto :) jsou tam všechny 3 levely, nebo celý program komplet jako jedno video :)

      Vymazat
  40. Děkuji za tip... v pondělí začnu a snad i vydržím... ještě bych se chtěla zeptat,je jedno v jakou dobu budu cvičit nebo je lepší třeba dopoledne ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úplně jedno, kdy budete cvičit. Sice se dává přednost cvičit v jednu a tu samou denní dobu, ale ne vždy to jde. Takže cvičte tehdy, kdy to jde.

      Vymazat
  41. Ahoj :)..především bych ti chtěla poděkovat, že jsi mě tak moc motivovala a já konečně po tolika letech se sebou začala něco dělat. Mám teda za sebou teprve 8. den 1. levelu a ani nečekám že na pohled už uvidím nějaké změny(bylo by to hezké :D), ale už se u cvičení méně zadýchám a některé cviky zvládám lépe:).Mám jen jediný problém, že mi "odcházejí" kolena. Asi je to tím, že na ně doléhá při cvičení a těch "polodřepech" taková váha. Nevím, co s tím, bolí mě i při normální chůzi a díky tomu nedělám i cviky tak poctivě, jak bych chtěla a to mě štve! Měla jsi s tím taky problém? Nevíš co s tím?..Nechci aby mě cvičení bolelo (nemyslím svaly)..pak mě to od toho trochu odrazuje a nechce se mi do toho :(..Už jsem se tu pokoušela psát 2x, tak kdyby ti tady podobná zpráva vyskočila několikrát, tak se omlouvám :D..Děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já ti rozumím, tyhle bolavá kolena bývají velmi častým problémem právě u nově začínajících. Prvním problémem je, že necvičí v botech. Nebo v nevhodných. Daleko častější však je špatné provedení cviků. U některých se nedá co pokazit, ale u těch, kde se jede s nohama většinou ano. Jsou to samé podřepy, výpady a přirozený pohyb nám velí dát koleno co nejdál to jde. A to je právě špatně. Koleno s kotníkem MUSÍ BÝT VŽDY v pravém úhlu. Možná se toleruje jít lehce za kotník, ale už ne za špičku, jelikož ten dopad a nápor na koleno je fakt potom masivní a určitě se dřív nebo později koleno ozve. Mně se tahle bolest na dva dny ozvala jen ve druhém levelu, ale jakmile jsem si dávala pozor na provedení, hned bolest zmizela. Takže ti doporučuji, až budeš zase cvičit, tak si vyprdni na to, kolikrát to uděláš, ale JAK to uděláš, to je daleko daleko důležitější, forma je mnohem víc než počet opakování. Opravdu se na to jeden trénink zaměř a uvidíš, že to bude lepší, popřípadě jeden den vynechej, aby se bolest trošku uklidnila :))
      Pak dej vědět, zda to pomohlo :)

      Vymazat
  42. Ahoj Nikki, stále se dívám na tvou úžasnou proměnu, mě to tak dobře nejde :( cvičím 15tý den, takže v půlce 2 levelu 30 DS a včera jsem si natáhla krční sval, takže teď docela trpím a chci se zeptat, jestli není na škodu si udělat den pauzu. Díky moc a přeji hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdykoli bude něco bolet, vždy je lepší dát si pauzu, pokud to teda nejsou jen svaly od cvičení :) Ale pokud něco vážně bolí, tak nechat tělu prostor na zotavení.

      Vymazat
  43. Ahoj, stáhla jsem si video 30 days shared a je dlouhé něco přes hodinu. Je rozděleno na 3 části. Vím, že se má v 30DS cvičit jedna část celý měsíc, ale co ten zbytek z videa?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna část se necvičí měsíc, ale deset dní, aby ty tři části daly měsíc. ;)

      Vymazat
    2. už jsem na to taky přišla, díky :-)

      Vymazat
  44. Ahojky Nikki, nejdřív musím říct, že před tebou smekám klobouk až na zem.Prostě jsi dokázala něco co jsem si myslela že po dítěti už ani nejde.
    Takže jsem se "díky tobě " konečně přestala vymlouvat a dala se taky do toho.
    Akorát bych potřebovala poradit: chodím 2x týdně na zumbu a k tomu cvičím JM 30 days. Na zumbu už chodím rok a k tomu jezdím dost na kole. Tak nevím jestli mě bude stačit cvičit JM jen 5 x a nebo jestli mám cvičit i v dny zumby. Mám 170 cm a 80kg
    Teď jsem tak zapálená že dokážu cvičit i 2x denně, ale bojím se aby mě nenarostli moc ruce (cvičím s 2,5kg čínkama)

    OdpovědětVymazat
  45. Ahojky, budu teď mít měsíc za sebou a jsem malinko zklamaná, ty máš po měsíci úbytek přes stehna 3,5 což je úžasné, teď vidím, že to není zas tak jednoduché a hlavně je to individuální, ale i přesto já jsem přibyla 2 cenťáky....jím dobře, protein půl hodky po cvičení 20g...vůbec nechápu proč přibírám. Měla by jsi pro mě malou radu?? Děkuju moc!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Problém" může být v tom, že rychleji buduješ svalstvo, než mizí tuk. Nejčastěji je problém v jídelničku. Potřebovala bych vidět, kolik čeho a kdy jíš, abych mohla kdyžtak odhadnout nebo upozornit na chybku. Napiš mi prosím na email e-mojetelo@seznam.cz, pokud to půjde :) Drž se :)))

      Vymazat
  46. Zdravím, začala jsem cvičit 30 Day Shred, zítra začínám druhý level. Chci se zeptat, zda jste při cvičení měla nějak přizpůsobený jídelníček či nějaké doplňky na lepší spalování. Díky Zuzka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídelníček 100%, doplňky ne, koukněte sem http://mojetelo.blogspot.cz/2012/11/jak-jsem-to-delala-jak-to-delam-ja.html

      :)

      Vymazat
  47. tak mám za sebou první dva levely (musím uznat, že první jsem cvičila i když jsem byla nemocná a bylo to celkem dílo)
    pokud jde o hubnutí tak u mě to bude asi takto:
    původní váha 67,5kg při výšce 179cm a nyní mám 66,8kg ( takže sice nic moc, ale taky potřebuju spíš zpevňovat než hubnout)
    jinak je slušně vidět jak se ty moje kejtičky zpevňují, což je přesně to, co jse chtěla, takže až tohle dokončím tak si dám týden oraz a pustím se do programu zaměřeném na nohy...
    takže cvičení zdar a vrchní terorizátorce Jilian taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak hlásím, že už mám před sebou poslední 3 cvičení 3 levelu a jak pořád váha i centimetry stagnovali, tak se teď něco zlomilo a přes stehna mám o 2 cm míň (tedy 58cm) což je super - takže díky moc, kdyby tady nebylo tolik nadšenců, tak se do toho nepustím
      a ještě připouštím, že nehubnu, protože oproti normálu jím víc (prostě mám větší úbytek energie a pořád mám hlad)

      Vymazat
  48. Ahoj, můžu se zeptat, kolik Kj tak vydám při tomhle cvičení? Děkuji, Míša :)

    OdpovědětVymazat
  49. prosim tě máš nějaké fotky před kde máš zabranou i tvář????? Prostě nějaké holky nedokážou pochopit, že proměna je možná a stále hledají něco co není. děkuju Tvá Lií

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S takovýma se vůbec nezdržuj, pokud jim nestačí mé znamínko na břichu, tak ať si trhnou nohou, takovým nebude stačit ani ta tvář a budou se vymlouvat třeba na Photoshop.
      Ale speciálně pro tebe, na blogu přeci jen jedna fotka z prosince 2011 je... mám na ni asi 70 kilo, než jsem to dotáhla do dubna na 73. Ty kahoty co mám na sobě, jsem si v dubnu roztrhla, protože jsem se do nich nenarvala. Tedy rvala :D http://2.bp.blogspot.com/-_hhyV6HRytk/ULH7lvcJFbI/AAAAAAAAMk0/dE-_naM_cxE/s1600/7.jpg

      Vymazat
  50. Děkuji ti moc za tuto úžasnou motivaci, doufám, že se dopracuji k podobným výsledkům.
    A je vtipné, že stejně jako ty jsem se neměřila na začátku :-) Bála jsem se toho, co bych naměřila, tak jsem se měřila a vážila včera, 10. den s 30 day shred. Tzn. dneska začínám Level 2. Věřím si, že to opravdu vydržím, a to taky díky tobě a tvé motivaci.
    Přemýšlím ještě, co budu dělat, až s 30 day shred skončím... Měla bys tip? :-) Děkuji, Tereza

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj Niky... Som len 16 ročná baba a ty si pre mňa biggest inšpirácia.Hoci sa mi nechce s týmto cvičením začať ked vidím tvoje fotky povedala som si že musím! Dokonca sa aj vyfotím a odmeriam aby som vedela čo som za mesiac dokázala ;) Keďže mam väčšiu nadváhu ako si mala ty dúfam že ťa v zhodenom objeme prekonám :D :)

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj chtěla bych se tě zeptat ohledně cvičení s jillian vůbec se v tom nevyznám co mám začít cvičit a co potom. v pondělí jsem začala cvičit tohle
    http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8 a mám to cvičit deset dní? nebo 30 dni?
    http://www.youtube.com/watch?v=QKdJ9jJv594 potom tohle 10dni?
    http://www.youtube.com/watch?v=QMN4g3D4ODE a jako posledních 10 dní tohle? To bude celý měsíc chápu to dobře?Děkuju za radu. Diana

    OdpovědětVymazat
  53. Tomu říkám změna jako pra..e! Smekám, zavírám svou otevřenou pusu a doufám, že tohle a celý tvůj skvělý blog přesvědčí všechny co se neustále vymlouvají.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj Niky, díky tomuto blogu jsem i já začala cvičit Jill, protože to je cvičení, které se mi líbilo. Dnes je to 60 den co cvičím a zpevnění je dost vyditelné, ale ubytek na vaze 0. Omezila jsem sladké, slané, bélé pečivo, sladké napoje a jím pravidelně po malých porcích, ale asi to nestačí a budu si muset nechat poradit od nějaké poradkyně, aby i ty kilča šli dolů. Docela mě to mrzí, že výsledky na vaze nejsou, ale nevzdavam to a fakt poctivě cvičim :-) Možná si tělo ještě nechávalo nějakou zasobu, protože jsem ještě kojila, ale už 14 dní nekojím tak možná to ted pujde dolů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem napsat ubytek na vaze nula 0... cvičila jsem nejprve 30 Day Shred a ted cvičim Ripped in 30 :-)

      Vymazat
    2. nediv se, sice spaluješ tuk, ale přibýráš svaly, takže to nakonec vyjde stejně

      Vymazat
  55. Docela by mě zajímalo, jestli jsi držela nějakou dietu či jsi přešla na "zdravý životní styl a stravování". Omlouvám se, jestli je to tu někde napsané, asi jsem si nevšimla :)

    OdpovědětVymazat
  56. Tak jo, já to zase zkusím, jak to tak vidím :D Docela mě demotivovalo, když jsem při docvičení 2.levelu neviděla žádné výsledky :(

    OdpovědětVymazat
  57. gratulace, já osobně se do toho vrhla, ale neměla jsem čas cvičit každý den, takže bohužel :( když ale vidím tu změnu tak mně to motivuje, abych zase začala

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj Nikki, ja som akurat dneska začala level 2. Ale myslela som, že vypľujem dušu, to bol masaker :D ale musim vydržať. Dufam, že každy den odcvičím cviky lepšie:) Si MOTIVACIA!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvojka je HNUSNÁ!!!! :D Ale velmi účinná :))) Držím palce :)

      Vymazat
  59. Ahoj, nevím jak je to možné, ale až dneska jsem objevila tvůj blog. Tady už sem měla být dávno !!!! uplně skvělý!!!! jsi hvězda ! opravdu klobouk dolů před takovýmto uspechem. makat makat a makat a pujde to :)) děkuji za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj Nikki,
    gratulujem ku krasnej postave.
    Velmi si ma inspirovala a tiez som sa pustila do cvicenia...medzicasom som citala a spravnom stravovani a stravu upravila, kupila som si pulzmeter a viac a viac sa zaujimala o spravnost cvicenia.
    Po 2.leveli prislo velke sklamanie, lebo za cely cas nesiel dolu ani cm a z vahy len kilo za tych 20 dní. Domnievam sa,ze problem bude vo vysokej tepovej frekvencii ktoru pri cviceni dosahujem - miesto 121 mi lieta od 140-160. Tiez si myslis ze by problem mohol byt v tom tepe ?
    Dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nemyslím :) 140-160 je v pořádku, naprosto ideální. Podívala bych se spíše na stravování, není možné , že jíš napříkla málo než máš svůj bazální metabolismus?

      Vymazat
  61. Ahoj Nikki :-) Uź dlouho čtu tvůj blog a smekám před tebou, co jsi za ten rok dokázala!!! To je prostě neuvěřitelné! Moc gratuluji k miminku, které je na cestě ;-) Blog máš úžasný, ty jsi úžasná, no prostě klobouk dolů ;-) Šárka.

    OdpovědětVymazat
  62. Ahojky, moc gratuluji k super proměně i k čekajícímu miminku. Už asi 14 dní sleduji tvůj blog a moc se mi líbí. Zítra mě čeká 8. den prvního levelu shredu a doufám, že to vydržím až do konce. Chtěla bych se sebou do léta něco udělat, ať nevypadám tak jako teď :-(. Mám doma 2 malé děti (4 roky a 2 roky). po druhé dceři nejdou kila nějak dolů. Mám 164 cm a 68 kg, což je hrůza :-(((. Upravila jsem i jídelníček, ikdyž nejspíš ne tak striktně jako ty.
    Tak uvidíme, jak po měsíci dopadnu. Na začátku jsem se vyfotila i změřila...
    Děkuji za tvoji inspiraci a veeeelikááánskou MOTIVACI

    OdpovědětVymazat
  63. Zdravím Nikki a všechny její fanoušky :) Začala jsem cvičit level 1 před čtyřmi dny a nemůžu si pomoct, ale zdá se mi to moc jednoduché. Snad to nezní moc nafoukaně. Nejsem úplný začátečník, sportuji od mala a už nějaký ten týden zápasím s Maruškou :) Mohla bych level 1 přeskočit a jít rovnou na 2? Nebo si 1 mám nechat na zahřátí a jet podle plánu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už psala v recenzi na 30 DAy Shred, že tohle je vyloženě začátečnický program, takže tohle je pak pro HIIT nadšence jasně že snadné. Doporučila bych úplně jiný program, pokud chceš zkusit Jillian. Banish Fat Boos Metabolism, Třetí fázi programu Body Revolution, Extreme Shed & Shred, No ore Trouble Zones.... a pak Boba Harpera, jakýkoli trénink :)))

      Vymazat
  64. Je úžasné že jsi tohle dokázala! Moc tě obdivuju:)
    Mohla bych se zeptat? Já jsem docvičila elvel 1 a dva týdny jsem kvůli nemoci necvičila a teď už druhý den cvičím level 2, jak to mám udělat? Pokračovat a takto to docvičit? A je dobré kombinovats i třeba na jeden den 30 days shred a k tomu 6 weeks six packs?
    mockrát děkuji a odpověď. A jsi super!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokračuj tak, jak ti to vyhovuje. Není nutné se vracet, pokud nemusíš a zvládáš to, co právě cvičíš :)

      KOmbinovat můžeš zkusit, ale já jakmile budeš příliš vyčerpaná, ubrala bych zase. Nebude třeba lepší den po dni střídat? :) Každopádně vždy poslouchej to, co ti říká tělo. Je téměř jisté, že s více vydanou energií budeš mít i větší hlad, tak se nebraň bohatší stravě.

      N. :)

      Vymazat
  65. Ahoj Nikki :)
    neskutočne si ma motivovala, tá zmena ktorou si si prešla je úžasná!
    Ešte včera som začala cvičiť, aj dnes mám už tréning s Jillian za sebou. Okrem toho kedže mám len 16 a nemám v pláne držať nejaké diéty, preto som si len vylepšila jedálniček. Vyhýbam sa mastnému, vyprážanému a sladkému jedlu, jem pravidelnejšie v menších porciách a začala som jesť viac ovocíčka, zeleniny či bielych jogurtov a vlákniny.
    Som hrozne zvedavá, či to na mne bude tiež tak vidno. Ale chcem sa ťa opýtať, aký máš názor na kombinovanie jej tréningov a behania? Myslíš že to pomôže zväčšiť celkový efekt chudnutia/tvarovania tela? Ďakujem :)
    Tiny.

    OdpovědětVymazat
  66. Jak tady všichni píší - i mě si motivovala. Jak moc sis 1. měsíc hlídala stravu? Já se snažím sníst okolo těch 5 000 kJ, jen zdravá strava, hodně piji, dopoledne ovoce, k obědu a k večeři velké množství zeleniny, snídaně a 2 svačiny ...

    A moc Ti gratuluji, to, co jsi dokázala, nedokáže každá ženská! Musela si mít neskutečně pevnou vůli!

    Doufám, že dosáhnu také nějakého výsledku ...

    Měj se krásně a opatruj(te) se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, strava o 5000KJ je dost málo se obávám :(( Takovým příjmem si akorát tak zpomalíš metabolismus. nemyslím to špatně, naopak, velmi dobře ti radím, doporučuji přečíst "seriál o hubnutí" viz horní menu a "začátečníci" kde je speciál o stravování pro začátečníky.

      JInak moje popisy, jak jsem to dělala, najdeš v levém sloupci. "Jak jsem dosáhla úspěchu".


      :)

      Vymazat
  67. Nikuš, miluju tvůj blog!!! Vypadám teď podobně jako ty na začátku a tvé změny mě neskutečně motivujou! Jsi skvělá! :) U tvých stránek sem schopná se zaseknout klidně i celý den, strašně mi mě připomínáš uplně ve všem, i ve stylu psaní :P Děkuji ti za to, že jsi a že nám všem dáváš skvělé rady a motivaci!! ;)

    OdpovědětVymazat
  68. Oh yeah, tohle stojí za tu dřinu! Já začínám zítra, tak uvidíme za měsíc! Dám vědět :)
    Syrion Divine Blog

    OdpovědětVymazat
  69. Já začala v pondělí, dnes jsem 6.den jela 1.level...prokládám to procházkami "rychlochůzi" s kočárem a hlídám jídlo - 5x denně a dostatek vody...tak jsem moc zvědavá...
    Jinak díky za hromadu informací, ale hlavně motivaci. Po druhém dítěti jsem po návratu do práce hodně přibrala, něco mi zůstalo po těhotenství a po nástupu do práce jsem se méně hýbala, už nebylo tolik procházek s kočárkem a najednou jsem byla na 80 Kg:-(( Nicméně jsem začala hlídat stravu, cvičit s balonem, chodila jsem k jedné paní doktorce na lymfu a ještě nějaké další procedury a za 8 měsíců jsem dokázala zhubnout 22 kg. Ted mám po druhém porodu stále 7 kilo navíc, ale chci to zvládnout sama. Takže když už nekojím, tak jsem opět najela na tu mou stravu 5x denně a menší porce a hlavně jsem tedy začala cvičit Jillian...snad se mi to podaří:-)

    OdpovědětVymazat
  70. Poradte mi pls, cvicim teraz 2 level a neviem presne ako sa vola ten cvik, postoj ako pri klikoch ale pri skokoch roztahujete nohy a znova pritahujete....mne sa pri tom strasne smykaju ruky, mate nejake finty?? :(

    OdpovědětVymazat
  71. Jsem hrozně ráda za to,že jsem narazila na tvůj blog,jsi pro mě skvělá motivace :) začla jsem cvičit s jillian a dneska jsem začla 2 level,už teď vidím malé změny takže jsem zvědavá jak budu vypadat po měsíci cvičení :) taky jsem si udělala fotku,abych to pak mohla porovnat :) chci zhubnout do plavek,tak snad se mi to podaří :)Díky za motivaci!Já bych jinak nezačla

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj Nikki, na Tvůj blog jsem se dostala až nyní a nevycházím z úžasu.. Je fantastické, cos dokázala.. já se ve svém "novém životním stylu" furt plácám. Mám už skoro docvičený 30 DS a úbytek kg ani cm vesměs žádný.. Změny jsou jen hmatatelné. K 30 DS cvičím semtam ještě 8 min. ABS (tzv. helmuty) a někdy i Cardio Kickbox od Jill.. Někde dělám chybu, asi v jídle, ale nevím, co s tím :-(

    OdpovědětVymazat
  73. Zdravím Nikki. K tomuhle se odhodlávám už pěknou dobu, ale vidím, že to opravdu zabírá. Opravdu super! Namotivovalo mě to opravdu začít něco dělat a né si to jen dokolečka říkat :) Přeju hodně štěstí v dalším formování těla ;)

    OdpovědětVymazat
  74. Ahoj Nikki,
    Cvičím dneska teprve 4. den 1 level 30 days shred a včera jsem se měřila - abych měla pak s čím srovnat výsledky (jestli nějaké budou:-D). A teda mám skoro stejnou postavu jako ty na začátku! Kg mám teda méně, ale co jsem naměřila, tak Vvdy +/- 1-2cm... Takže tímto blogem mě dokonale motivuješ, protože se chci aspoň náznakem přiblížit k tomu, co jsi dokázala ty! Hlavně se mi líbí, že jsi inteligentní žena a od toho se odvíjí i celý tvůj blog - má to hlavu a patu. Takže díky!:-)

    OdpovědětVymazat
  75. Fialko, moc děkuju :) A držím palce do dalšího boje :) ZA chvíli budeš budeš měřit čím dál méně centimetrů a budeš motivací sama pro sebe :)

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj prosím jak si cvičila se zuzkou light tak co si sní cvičila ??:)) jinak gratuluji ke krásné postavě :)) taky teď cvičím a doufám že budu mít postavu jako ty :))

    OdpovědětVymazat
  77. no koukala sem se na prvni level a řikam v pohode pak sem ho vyzkoušela a řikam ouvej takže budu se muset hodne nutit abych to tech 30 DS udelala ale nikki ty mi davas velkou motivaci tak mi drž palce a ja jdu makat :DDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj , si skvela, velmi ta za tvoj vykon obdivujem kedze sama som to uz raz dokazala ale potom som to az moc prehnala a bola som uplne na kost vychudnuta az som musela znova pribrat az som pribrala moc , a teraz to chcem dat znova dole a prave tymto cvicenim , chcela som sa ta opytat ako si pritom jedla ? A ci si pritom vykonavala este neajaky pohyb :)

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj , si skvela, velmi ta za tvoj vykon obdivujem kedze sama som to uz raz dokazala ale potom som to az moc prehnala a bola som uplne na kost vychudnuta az som musela znova pribrat az som pribrala moc , a teraz to chcem dat znova dole a prave tymto cvicenim , chcela som sa ta opytat ako si pritom jedla ? A ci si pritom vykonavala este neajaky pohyb :)

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj Nikki, kde by som mohla zohnať ten 30 Day Shred od jillian michaels ? vopred diki :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)