pátek 27. dubna 2012

27. dubna 2012 - Už toho mám dost!

A to vážně! Takže jsem se rozhodla, že začnu se svým HNUSNÝM tělem něco dělat. Ne vždy tomu tak bylo. Takže to vemu pěkně od začátku. Od šesti let jsem pravidelně sportovala. V osmnácti jsem se na to vyprdla, a začala kynout. Ve čtyřiadvaceti přišlo dítě, s ním přes 20kg nahoru, ale nebyl problém to shodit, jelikož jsem kolem prcka lítala a kvůli kojení jsem přizpůsobila i stravu. Takže se má strava skládala z tzv. "polystyrenů", neperlivých vod, nejedla jsem nic, co by mělo nadýmat. Takže jsem svou váhu z 87 kil dostala během 6 let na 60kg. Před dvěma lety jsem se na to ale zase vykašlala. Začla jsem kouřit, jíst čipsy, pila Pepsi, denně nebyl problém 2 litry. Nic jinýho. Žádné jiné tekutiny. K snídani většinou sladké koláče, koblihy, na oběd cigárko, na sváču cigárko, na večeři tuna jídla (nemusím říkat, že naprosto nevhodného).
Hrůza, děs :(
Dnes jsem jela s malým k doktorce, ve výtahu bylo zrcadlo, a málem jsem při pohledu na sebe vrhla. Fakt! Ono to zrcadlo sice drobet rozšiřovalo, ale dobře mi tak. Viděla jsem na sobě, jak bych za pár týdnů mohla klidně dopadnout. Děsný pohled. Ošklivá tučná maminka se štíhlým dítkem vedle sebe. 

Že se sebou začnu něco dělat jsem si říkala už delší dobu. Je pravda, že už rok nekouřím. Začala jsem brát antikoncepci. Mám veškeré předpoklady tedy znovu nabrat na váze. Už jsem si říkala, jestli mi to za to stojí. Ale jo, stojí. Takže jsem si vlastně uvědomila, že změna se mnou nastala už před tím rokem, kdy jsem odbourala kouření. Už je to více než měsíc, co má závislost na Pepsi pohasla. Už ji nekupuji. Opravdu. Bohužel, ačkoli tudy cesta vede, nestačí to. Chce to kompletně všechno změnit. Takže jsem se rozhodla, že začnu dneškem, dokud je má nasranost na mé tělo aktuální. Sama nevím, jak dlouho to vydržím. Ale uvidíme. Týden po týdnu se tu budu snažit poznačit co jsem jedla a co jsem pro své tělo udělala. Dneškem začínám, tedy už jsem začala.  Musím ještě upravit styl a četnost stravování. To doladím dodatečně :) 

A ještě něco. Mým cílem není jen zhubnout. To bych mohla i za 3 týdny, kdybych chtěla. Ale já nechci. Chci se cítit dobře, fit, vyrovnaná, krásná, šťastná (víc než jsem), spokojená sama se sebou, takže se budu rozmazlovat, co mi čas a peněženka dovolí :)))